طراحی این خودروی بنتلی را نگوییم عالی شده است، اما با به ارث بردن خصوصیات محصولات بنتلی خیلی خوب طراحی شده است.
دو چراغهای جلو گردی مانند بزرگ و کوچک به همراه جلوپنجره سنتی بنتلی که در نمای جلویی خودروی آینده بازار هویت بنتلی را نمایان کرده است ولی برخلاف بنتلی کانتیننتال با بدنهای عظلانی و خشن، خودروی اسپرت آینده بنتلی بدنهای کوچکتر داشته و ظاهری آرامتر را به خود گرفته است.
داخل اتومبیل هم با چرمهای قهوهای و سرمهای رنگ کشیده شده بر روی اثاثه و لوازم داخلی و همچنین استفاده گسترده از چوب در شکل گیری پنلهای درها و داشبورد و همچنین بکار گیری وسایل روز و مدرنیته صنعت خودروسازی، آدم را به تحسین این کمپانی بریتانیایی وا میدارد.
در قسمت تولید نیرو هم بنتلی به صورت پیش فرض پیشرانه هشت سیلندر V شکل مدل کانتیننتل را برای خودرو در نظر گرفته که قدرت تولیدی آن طبق اطلاع رسمی بنتلی از 567 اسب بخار به 582 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن هم از 700 اسب بخار به 720 اسب بخار افزایش پیدا کرده که توانسته شتاب صفر تا صد خودرو را به 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت خودرو را هم به 305 کیلومتر بر ساعت در نمونه اولیه ساخته شده از این خودرو، برساند.(خودروبانک)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم