زورگیری تلفن همراه با تهدید قمه

خلافکاران زورگیر دستگیر شدند

متهم معتاد 7 بار از پادگان محل خدمتش فرار کرده بود

فرار از پادگان برای زورگیری

سرباز جوان در جریان هفتمین فرارش از پادگان به اتهام زورگیری دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۷۹۶۱
فرار از پادگان برای زورگیری

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از جوانی به اتهام تهدید به مرگ و سرقت اموالش شکایت کرد و گفت: روز حادثه پس از دریافت پول از بانک به خانه ام باز می‌گشتم که متوجه درگیری میان سه جوان شدم. ابتدا خواستم به درگیری آنها پایان دهم که ناگهان یکی از آنها با چاقویی به من حمله کرد و به زور هر چه پول داشتم گرفت و در حال فرار بود که ماموران گشت انتظامی سر رسیدند و او را دستگیر کردند.

روز گذشته متهم بیست و دو ساله که «علی اصغر» نام داشت برای تحقیقات به شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس منصور هاشمیان گفت: در شهر بابل زندگی می‌کنم و برای خدمت سربازی‌ام به تهران آمدم. مدتی است که حشیش و شیشه مصرف می‌کنم. ابتدا هزینه آن را با کار پاره وقت در مغازه‌ها تامین می‌کردم. اما کم کم هزینه‌های خرید موادم بیشتر شد و مجبور بودم با سرقت آن را تامین کنم.

متهم ادامه داد: اعتیادم باعث شده بود که هفت بار از پادگان فرار کنم و هربار پس از مدتی لو می‌رفتم و پس از دستگیری و اضافه خدمت، دوباره به پادگان بازمی‌گشتم. روزحادثه پولی برای خرید مواد مخدر نداشتم و سراغ دو نفر از دوستانم رفتم تا از آنها پول بگیرم که دعوایمان شد.

در همان لحظه شاکی سر رسید. چاقویم را به سمتش گرفتم و به زور از او پول گرفتم. قصد فرارداشتم که ماموران متوجه ماجرا شده و مرا دستگیر کردند.

متهم با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد تا تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی وی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها