میلیاردر شدن با استفاده از آگهی روزنامه‌ها

دروغگوهای تهران دستگیر شدند + عکس

دو عضو باندی که به بهانه پرسیدن نشانی از مغازه‌داران سرقت می‌کردند، هنگام شکار آخرین طعمه خود دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۷۰۹۶
پرسیدن نشانی، شگرد سارقان مغازه

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده مرداد امسال زمانی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خمین قرار گرفت که مرد مغازه‌داری با حضور در این مرکز از سرقت مغازه‌اش خبر داد و گفت: روز حادثه خودرویی مقابل مغازه‌ام توقف کرد و سرنشینان آن نشانی یک مرکز درمانی را از من پرسیدند. یکی از آنها پایش باندپیچی شده بود که همین موضوع باعث شد به موضوع شک نکنم و آدرس چند بیمارستان را بدهم. زمانی که سمت مغازه‌ام بازگشتم متوجه شدم همه پول صندوق و کارت شارژ تلفن‌های اعتباری به سرقت رفته است.

همزمان با شروع تحقیقات، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد چند سرقت مشابه در شهرستان خمین و چند شهر دیگر استان مرکزی رخ داده است. این در حالی بود که بررسی‌های پلیس مشخص کرد، در زمان سرقت‌ها دو مرد به بهانه پرسیدن آدرس، حواس فروشندگان را پرت کرده بودند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که دو روز پیش متهمان هنگام فریب فروشنده دیگری شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره به جام‌جم گفت: با تحقیق از متهمان معلوم شد یکی از آنها در نقش راننده و دیگری در نقش مردی بیمار ظاهر می‌شد و با این ترفند به بهانه پرسیدن نشانی، مغازه‌داران را به سمت خود می‌کشاندند و در فرصت به دست آمده دو همدست دیگرشان که در آن حوالی پرسه می‌زدند وارد مغازه‌ها شده و پول و کارت شارژ تلفن‌های اعتباری را از آنجا می‌دزدیدند. تاکنون متهمان به 20 فقره سرقت از مغازه‌ها در اراک، خمین، شازند، محلات و دلیجان اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ محمدعلی گودرزی افزود: تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها