افتتاح مرز دوم ورود به عراق در ایلام بزودی

استاندار ایلام از افتتاح مرز دوم خروجی به کشور عراق در شهرستان دهلران استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۰۵۵
افتتاح مرز دوم ورود به عراق در ایلام بزودی

به گزارش ایسنا، محمدرضا مروارید در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌ شده درباره افتتاح مرز در شهرستان مرزی دهلران اکنون دولت مرکزی عراق با این امر موافقت کرده است.

وی افزود: مشاور استاندار به‌منظور اعلام این موافقت به استان سفر کرد و قرار شد سه‌ نقطه در شهرستان مرزی دهلران از سوی استان پیشنهاد شود تا در صورت بررسی و تائید یک نقطه به‌ عنوان مرز افتتاح شود.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که با افتتاح مرز دوم ورودی به کشور عراق در اربعین سال آینده زائران نیز بتوانند از این مسیر علاوه بر مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات تردد کنند.

مروارید در ادامه خواستار برنامه‌ریزی برای فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی از زائران حسینی در اربعین سال آینده شد و گفت: باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص مناسب اعتبارات عمرانی استان در سال جاری گفت: امسال سال پرکاری برای استان بود و مدیران باید نسبت به استقرار کشیک اداری در ایام تعطیلات نوروزی، استفاده نکردن از خودروهای دولتی در تعطیلات و فراهم شدن تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور توجه لازم را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها