با تصویب مجلس سقف پرداخت نقدی موضوع هدفمندی یارانه‌ها تا مبلغ 390 هزار میلیارد ریال منظور شد.
کد خبر: ۷۷۶۵۵۸
سقف پرداخت "یارانه نقدی" کاهش یافت

نمایندگان در جلسه علنی نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 94 جز (3) بند (ب) تبصره (21) که پیشتر به کمیته تلفیق ارجاع داده بودند را به تصویب رساندند.

به موجب جز (3) – تا مبلغ 390 هزار میلیارد ریال (390.000.000.000.000) ریال به منظور پرداخت نقدی و غیرنقدی موضوع ماده (7) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها.

گفتنی است کمیسیون تلفیق پیشتر رقم پرداخت نقدی و غیرنقدی به مردم در موضوع هدفمندی یارانه‌ها در لایحه را 420 هزار میلیارد ریال تعیین کرده بود که در تصمیم‌گیری جدید این رقم را به 390 هزار میلیارد ریال تغییر داد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیرعلی پاك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۰
با سلام مشخص است كه بعضی از مسئولین مملكتی برای مدیریت اقتصاد مملكت فقط وفقط از جیب مردم مایه می گذارند آقایان مجلسی ها اگرپرداخت یارانه راكاهش می دهید پس قیمت حامل های انرژی وسایر مایحتاج و ارزاقی را كه موردنیاز روزانه مردم هست را هم كاهش بدهیداین مدیریت شما در دنیا نظیر ندارد.شما خوب می دانیدكه دارید چه كار میكنید لااقل توانی برای این ملت بگذارید ... خداوكیلی اگر یك روز فرزندتان میوه نخورد ویا یك ماه گوشت قرمز نخورد ویا یك بار در سال لباس نو نخردویا تمام فرزندانتان وخودتان در یك اتاق بخوابیدو یا بعداز سی سال تلاش وچندین سال درجبهه وجانبازبودن نتوانی خانواده خودرا به مسافرت ببری به شما آقایان چه حسی دست می دهداین قدرسخنرانی های زیبا نكنید. از خدا بترسیدوبرای این ملت كار ساز ورحمت باشید نه باعث رنج وعذاب ملت . این ملت ملت نجیبی است جیب این ملت را خالی نكنید سفره این ملت راتهی نكنیدافرادی كه باعث فساد اقتصادی می شوند بعد از اثبات جرم در هر مقامی است باید اعدام شوند كه قدر افراد مفسد را با حروف مخفف نام نبریدچون او ازجیب این ملت دزدی كرده وشما حق ندارید از حق الناس بگذرید ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها