روابط عمومی صداوسیما تاکید کرد:

دولت به صداوسیما هیچ کمک مالی نکرده است

با صدور حکمی از سوی رئیس شورای نظارت

صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما محمدحسین صوفی را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرد.
کد خبر: ۷۷۶۴۶۵
صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس شورای نظارت، محمدحسین صوفی معاون پیشین صدای رسانه ملی را برای مدت یک سال به عنوان دبیر جدید شورای نظارت منصوب کرد.

در حکم انتصاب صوفی آمده است:

نظر به سوابق ارزشمند و تجربیات شما در امور رسانه‌ای و در اجرای مصوبه جلسه 391 این شورا به‌این وسیله جنابعالی را برای مدت یک سال به عنوان دبیر شورای نظارت منصوب می‌نمایم تا با توجه به شرح وظایف مندرج در تبصره ماده یک قانون شورای نظارت نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

ان‌شاءالله با بهره‌گیری از توان مدیریتی که از شما سراغ داریم در اجرای مصوبات شورای نظارت موفق و گزارش اقدامات انجام‌شده را به صورت مستمر به شورای نظارت و اینجانب ارائه نمایید. در ادامه حکم از زحمات شجاعی کیاسری دبیر سابق شورا تشکر شده است.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما متشکل از شش نفر از نمایندگان قوای مقننه، مجریه و قضاییه است که براساس اصل 175 قانون اساسی، نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های صدا و سیما را به عهده دارند.

پیش از این صوفی به مدت شش سال معاونت رسانه ملی را به عهده داشت.

در سابقه اجرایی و رسانه‌ای وی، می‌توان به معاونت برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما، رئیس مرکز موسیقی سازمان، مدیرکل سیمای استان‌ها، مدیر شبکه 2 سیما و مدیریت در دیگر بخش‌های سازمان اشاره کرد. (پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها