پرونده زن و مرد شیشه‌ای که در پوشش مسافر، دختران جوان را شکارمی کردند، با شکایت هشت دختر وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۷
9 دختر در دام زوج شیشه‌ای

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مرد و زن جوانی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد. با تحقیق از مالباخته مشخص شد او زمان بازگشت به خانه اش به دلیل عجله‌ای که داشته سوار خودروی پراید شده و دو سرنشین آن که زن و مردی بودند درمیانه راه مسیر شان را تغییر داده و با تهدید چاقو پول، گوشی تلفن همراه و کیفش را دزدیده و او را پس از کتک زدن از خودرو به بیرون پرت کرده‌اند.

با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری آغاز شد تا این که چند روز بعد خودروی آنها را توقیف کردند و هر دو نفرشان دستگیر شدند.

همزمان با چاپ خبر دستگیری آنها در روزنامه جام‌جم، هشت دختر جوان که در دام آنها گرفتار شده بودند با حضور در پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهمان، آنها را به عنوان سارقان اموالشان معرفی کردند.

در این مرحله ماموران به بررسی سوابق کیفری متهمان پرداختند که معلوم شد دخترجوان سابقه کیفری ندارد و پیش از آن همسرش به اتهام آزار و اذیت وی دستگیر شده بود.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که زن جوان در بازجویی‌های بعدی اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد و گفت: همسرم یکی از اقوامم است. او تابستان امسال زمانی که من به خواسته‌اش مبنی بر ازدواج پاسخ منفی دادم، مرا ربوده و به خانه‌ای برد و در آنجا با خوراندن آبمیوه مسموم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن در نزدیکی خانه‌مان رهایم کرد.

وی ادامه داد: با شکایتم او تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. از زندان با من تماس گرفت و تهدیدم کرد دوستانش را سراغم می‌فرستد تا روی من اسید بپاشند و حتی تهدیدم کرد اگر رضایت ندهم فیلمی را که از من تهیه کرده در شهر پخش می‌کند و آبروی خانواده‌ام را می‌برد. من هم از ترسم به دادسرا رفتم و اعلام کردم آزار و اذیتی در کار نبوده و رضایت می‌دهم. او نیز با سپردن وثیقه آزاد شد.

پس از آن مزاحمت‌های وی شروع شد. متهم یادآور شد: او این بار هم تهدید کرد که باید از خانه فرار کنم، در غیر این صورت فیلم مرا پخش می‌کند. از ترسم فرار کردم و به زندگی پنهانی با وی تن دادم. او مرا صیغه خود کرد. خودش شیشه مصرف می‌کرد و مرا هم آلوده آن کرد. دیگر برای تامین هزینه زندگی‌مان و برای این که مرا ترک نکند تا جا و مکانی داشته باشم، تن به خواسته‌های دیگر وی دادم و با او درسرقت از مسافران زن همراه شدم.

روز گذشته متهمان برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران اعزام شدند. مرد جوان هم با تائید اعترافات همسرش گفت به دلیل تامین هزینه اعتیادشان به شیشه دست به این سرقت‌های خشن زده است.

بازپرس منصور هاشمیان پس از ثبت اظهارات متهمان، آنها را روانه بازداشتگاه پلیس کرد. تحقیقات تکمیلی از این دو نفر همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها