زن میانسال زمانی که متوجه شد شوهرش برای رفتن به اروپا قصد کلاهبرداری از پدر خود را دارد، تصمیم به جدایی گرفت.
کد خبر: ۷۷۴۸۰۳
درخواست جدایی از شوهر کلاهبردار

«شوهرم فکرهای شومی در سر دارد تا به خواسته‌های عجیبش برسد. وقتی متوجه این موضوع شدم، به پیشنهاد دخترم تصمیم به طلاق گرفتم.» اینها بخشی از گفته‌های زن چهل و پنج ساله‌ای است که برای طلاق به شعبه 268 دادگاه خانواده مراجعه کرده بود. این زن در توضیح ماجرا گفت: 22 سال پیش با مرتضی ازدواج کردم. اوایل زندگی سختی داشتیم، مستاجر بودیم و مشکلات مالی‌مان هم زیاد بود، اما کم‌کم شوهرم و پدرشوهرم کار جدیدی شروع کردند که وضع زندگی‌مان از این رو به آن رو شد. در این مدت صاحب سه فرزند شده‌ام و با وجود مشکلات زیاد به زندگی‌ام ادامه دادم. اما دو، سه سالی است شوهرم مرتب ساز رفتن به خارج از کشور و زندگی در آنجا را کوک کرده است؛ دو پسرم را هم راضی کرده، اما دخترم مانند من مخالف است. چون ما در ایران زندگی خوبی داریم.

وی ادامه داد: در این مدت مخالفت کردم و به همسرم گفتم اگر دوست دارد، می‌تواند به آنجا برود و اگر راضی نبود بازگردد. او هم وکیل گرفت و مشغول انجام کارهایش بود که چند وقت پیش متوجه شدم سر پدرش را با امضای جعلی کلاه گذاشته تا اموالش را تصاحب کند. پس از اطلاع از این موضوع خیلی به‌هم ریختم. به او گفتم ماجرا را به پدرش می‌گویم، اما مرتضی وقتی این موضوع را شنید، مرا به باد کتک گرفت و گفت هر کاری دوست دارم، انجام بدهم.

زن میانسال افزود: من خیلی ناراحت شدم و دلم به حال پدرش سوخت. با خودم گفتم مردی که سر پدرش که این همه برایش زحمت کشیده و حمایتش کرده چنین بلایی آورده، پس سر من هم این بلا را می‌آورد. برای همین، پدرش را در جریان گذاشتم و به او گفتم از مرتضی شکایت کند. مرد بیچاره خیلی به‌هم ریخت، اما به خاطر آبروریزی حاضر به شکایت نشد. من هم با این وضع پیش آمده تصمیم به جدایی گرفتم. یعنی دخترم از من خواست تا درخواست طلاق بدهم. چون چند روز پیش وقتی مرتضی متوجه شد همه ماجرا را به پدرش گفته‌ام، حسابی عصبانی شد و مرا از خانه بیرون کرد. من و دخترم هم به خانه خواهرم رفتیم.

وی در پایان گفت: می‌خواهم به این زندگی پایان دهم و همراه دخترم در آرامش زندگی کنم. من کنار این مرد به جایی نمی‌رسم.

بعد از اظهارات این زن میانسال، قاضی دستور احضار همسر وی را به دادگاه صادر کرد تا پس از شنیدن صحبت‌های او، درباره دادخواست زن تصمیم‌گیری کند.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها