بخوانیم از تاثیر فست‌فشن در محیط زیست

فست‌فشن

برای یک قرار کاری مهم باید لباس چه رنگی بپوشید؟ برای اولین قرار با نامزدتان بهتر است لباس‌تان چه رنگی باشد؟ اگر احساس افسردگی دارید چه رنگی را نپوشید؟ پاسخ همه این سؤالات را در این مطلب پیدا کنید.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۲
ای وای، چه رنگی بپوشم آخه ؟

سراغ کمد لباس تان رفتید، اول با یک مکث کوچک حال خودتان را تحلیل کنید و بعد متناسب با خواص رنگ ها لباس مناسب با موقعیت مکانی را انتخاب کنید. بدون شک خواهید دید که چه اتفاقی درونتان رخ می‌دهد!

اگربرای یک مصاحبه کاری قرار ملاقات دارید

سیاه:

اگر برای ارتقای کارتان یا یک مصاحبه کاری قرار ملاقات دارید، مشکی بپوشید. این رنگ نیرو، قدرت، جدیت و مسئولیت‌پذیری را در شما ظاهر می‌کند که رئیس‌تان به دنبالش است.

در خارج از دفتر کار نیز رنگ مشکی می‌تواند از شما یک فرد قدرتمند بسازد. پس اگر آدم خجالتی‌ای هستید که دوست دارید مهم به نظر برسید، این رنگ می‌تواند حقه خوبی باشد.

از استرس فرار کنید

زرد:

اگر روحیه‌تان ضعیف‌شده و احساس افسردگی می‌کنید، رنگ زرد بپوشید. رنگ زرد هیجان بیشتری به روحیه می دهد و حالتان را خوب می کند. پیشنهاد می کنیم از لباس زرد برای یک قرار استرس زا استفاده کنید.

به رنگ طبیعت

سبز:

اگر بدنبال آرامش بیشتر و کاهش میزان تنش و اضطراب هستید، سبز بپوشید. تاثیرات این رنگ برای آرامش و خونسردی شماست. زیرا این رنگ همواره یادآور طبیعت است. به همین دلیل است که رنگ سبز در فصل بهار پرطرفدارترین رنگ ها محسوب می شود.

پیشنهاد می کنیم اگر برای مشکلات کاری یا امتحان‌های آخر ترم خود اضطراب پیدا کردید، شک نکنید با اضافه کردن این رنگ به لباس‌هایتان آرامش را به درون تان برگردانید.

اگر برای یک قرار ملاقات عاشقانه‌ حاضر می شوید

قرمز:

اگر دوست دارید توجه کسی را به خودتان جلب کنید، پیشنهاد می کنیم سراغ رنگ قرمز بروید. رنگ قرمز ارتباط قوی‌ای با احساسات و شور و شوق آدم دارد. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ قرار ملاقات خود را با نامزدتان هیجان‌انگیزتر کنید. ولی مراقب باشید. در مورد این رنگ همچنین گفته شده که می‌تواند اشتها و میل‌ها را نسبت به تنقلات و غذاهای مضر بیشتر کند! پس اگر دوست دارید تغذیه سالمی داشته باشید، با هوشیاری از این رنگ لباس استفاده کنید.

روحیه تان را مثبت کنید

نارنجی:

نارنجی برخلاف قرمز با اینکه رنگی تند و پرشور است اما آرامش بیشتری به آدم می‌دهد. البته این رنگ روی به هر رنگ پوستی نمی آید، ولی همچنان رنگ زیبا و پرطرفداری است.

استرسی هستید، آبی نپوشند

آبی:

آبی رنگ آرامش و صلح است و در عین حال رنگ سردی و خنکی. اگر اضطراب آزارتان می‌دهد آبی می‌تواند به شما کمک کند اما اگر ناراحت و افسرده هستید از این رنگ دوری کنید! چون این رنگ به صورت ناخودآگاه روی شما تاثیر می‌گذارد و شما را غمگین‌تر می‌کند.

همچنین این رنگ می‌تواند خلاقیت شما را افزایش دهد. پس اگر برای پروژه کاری دنبال ایده و خلاقیت هستید، سراغ رنگ آبی بروید.

اگر سر دو راهی هستید

بنفش:

بنفش بعنوان رنگ تجملی و هیجانی شناخته می‌شود. این رنگ مانند قرمز رنگ مهیجی است که می‌تواند سطح انرژی شما را به سرعت بالا ببرد. از این رنگ همچنان به عنوان رنگ معنویت و الهام نیز یاد می‌شود. پس اگر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و نمی‌توانید تصمیم قطعی بگیرید، لاک بنفش بزنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد!

برای آنکه به آرامش درونی برسید

سفید:

وقتی دوست دارید همه رنگ‌ها را کنار بگذارید و به یک آرامش درونی برسید، سفید بپوشید. سفید با صلح، آرامش، بی‌گناهی، سادگی و تمیزی ارتباط مستقیمی دارد. در ژاپن از رنگ سفید در گل برای نشان دادن عشق و در لباس بازماندگان به معنای مرگ فردی است.

اگر به دنبال ترقی و پیشرفت هستید

صورتی:

رنگ صورتی ارتباط مستقیمی با احساسات رمانتیک دارد. پس اگر به یک گالن انرژی نیاز دارید، صورتی نپوشید! به دلیل ارتباط آن با احساسات درونی، این رنگ می‌تواند گزینه خوبی برای یک قرار ملاقات نیز باشد. اگر به شدت به دنبال ترقی و پیشرفت در کاری هستید، این رنگ می‌تواند کمک‌تان کند. ( باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
برچسب ها: لباس رنگ لباس مد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها