باران کوثری که دو فیلم "جامه دران" و "کوچه بی نام" را بازی کرده حضور در نقش های متفاوت را مهمترین هدف بازیگری اش دانست و جشنواره سی و سوم فیلم فجر را نقطه عطف در کارنامه اش ارزیابی کرد.
کد خبر: ۷۶۹۴۵۴
باران کوثری چه نقش هایی را قبول نمی کند؟
باران کوثری که دو فیلم "جامه دران" و "کوچه بی نام" را بازی کرده حضور در نقش های متفاوت را مهمترین هدف بازیگری اش دانست و جشنواره سی و سوم فیلم فجر را نقطه عطف در کارنامه اش ارزیابی کرد.


بازیگر فیلم های «جامه دران» در گفت و گویی مهمترین اولویت خود برای حضور در فیلم ها را متفاوت بودن نقش ها دانست و گفت: جشنواره امسال برای من به خاطر ایفای نقش های متفاوت نقطه عطفی بود.

باران کوثری درباره نامزد شدن خود به عنوان بهترین بازیگر زن در بخش نگاه نو گفت: به طور قطع جایزه گرفتن هر کسی را خوشحال می کند،اما واقعیت این است که نگرفتن جایزه هم چندان مرا ناراحت ویا ناامید نخواهد کرد.

وی اظهار کرد:آنچه که بیش از همه برای من موجب خوشحالی است، دیده شدن از سوی داوران و قرارگرفتن نامم در کنار اساتیدی چون خانم معتمد آریا و آدینه است که از هر جایزه ای ارزشمند تر است

کوثری عنوان کرد: تلاشم این بوده که همیشه نقش های متفاوت ایفا کنم،خوشحالم که امسال شانس حضور در دو فیلم متفاوت «جامه دران » و «کوچه بی نام» و همراهی با گروه خوبی که فرصت بازی متفاوت را به من می دادند،برایم فراهم شد.

وی درباره نقش «گوهر» در فیلم «جامه دران» افزود: اگر این نقش خوب درآمده است، مدیون هدایت آقای قطبی کارگردان فیلم هستم و البته فضای پشت صحنه که به گونه ای بود که من به خوبی می توانستم به حس مورد نظر برسم.

بازیگر فیلم «خون بازی» تاکید کرد: حضور در نقش یک مادر در این فیلم،حس و نقشی بود که در واقع آن را تجربه نکرده بودم و از این جهت نکته مهمی در کارنامه کاری من بود.

کوثری در ادامه درباره معیار خود جهت حضور در فیلم ها گفت: فیلمنامه برای هربازیگری اهمیت دارد،اما اگر به من فیلم متوسطی با نقش متفاوت پیشنهاد شود ،به طور قطع قبول خواهم کرد.

وی با بیان اینکه من چندان گزیده کار نیستم ، عنوان کرد: حقیقت این است که فیلمنامه باید از یک حدی از استاندارد برخوردار باشد، تا من جذب فیلم شوم. تنها فیلم هایی که قطعا آنها را قبول نمی‌کنم ،آنهایی است که با اعتقادات و ارزش های من در تضاد باشد. (خبرگزاری ایسکا نیوز)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها