شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با توجه به فروش ۴۰۰ هزار بلیت قطار برای دوره نوروز اعلام کرد : بلیت برای مسیرها و روزهای مختلف سفرهای نوروزی موجود است.
کد خبر: ۷۶۸۶۸۱
بلیت برای مسیرها و روزهای مختلف سفرهای نوروزی موجود است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل رجاء، بیشترین بلیت خریداری شده به ترتیب برای محور خراسان، محور جنوب شرق ، قطارهای کمربندی محور آذربایجان به مشهد مقدس ، محور آذربایجان، قطارهای کمربندی محور جنوب شرق به مشهد است.

استقبال هموطنان به خرید غیر حضوری (اینترنتی) با حدود 40 درصد از میزان خریدها، نسبت به گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

روابط عمومی رجاء با اعلام اینکه این شرکت برای سفرهای نوروزی 94 حدود یک میلیون و 500 هزار صندلی ظرفیت ایجاد کرده ، افزوده است: به منظور رفاه هموطنان گرامی برای سفر به مشهد مقدس، شرکت رجاء برای نوروز امسال رشد 17 درصدی را در ظرفیت‌ قطارهای کمربندی شهرهای مختلف به مشهد مقدس ایجاد کرده که با توجه به آمارهای فروش، میزان استقبال از این قطارها مشهود است.

سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره تلفن 1539 یا 55651415-021 (تماس از شهرستان) همچنین پیامک 3000139، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هموطنان گرامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها