نامادری صحنه کتک زدن دختر ۴ساله را بازسازی کرد

تشریح شکنجه‌های مرگبار آوا

در صفحه آخر ضمیمه تپش روزنامه جام جم به اخبار جالب حدود 50 سال پیش پرداخته می‌شود، اخباری که از نظر نگارش، تیتر و محتوا بسیار متفاوت‌تر از اخباری است که این روزها در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. این هفته ماجرای مردی را می‌خوانید که در جریان دادگاه با حرکات عجیب سعی داشت خود را دیوانه نشان دهد.
کد خبر: ۷۶۷۵۵۵
قاتل نامادری با حرکات عجیبی وارد دادگاه شد

قاتلی که شش ماه پس از آزادی از زندان، نامادریش را در ضرابخانه تهران با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، امروز در برابر دادرسان دادگاه عالی جنایی قرار گرفت و محاکمه‌اش آغاز شد.

این مرد سی و نه ساله که حسین نام دارد 12سال قبل در ورامین مردی را کشت و به 15 سال زندان محکوم شد. او پس از ده سال زندان با گرفتن عفو آزاد شد و شش ماه پس از آزادی از زندان مرتکب قتل نامادری گردید.

جریان قتل

صبح روز بیستم فروردین سال گذشته حسین به خانه نامادری‌اش در ضرابخانه شمیران رفت و پس از مشاجره کوتاهی با نامادری چهل ساله‌اش، او را کشان کشان به داخل یکی از اتاق‌ها برد و آنگاه با ضربات پیاپی چاقو وی را بسختی مجروح کرد.

معصومه که خون از سر و رویش می‌ریخت، ناله‌کنان از اتاق بیرون آمد و افتان و خیزان خود را به کوچه رساند اما بیشتر از چند قدم نتوانست بردارد و ناگهان نقش بر زمین شد. در این هنگام یکی از بستگان متهم که شاهد واقعه بود، با عجله خود را به پاسگاه ژاندارمری رساند و جریان را خبر داد. ماموران بلافاصله به محل آمدند و معصومه را که بسختی مجروح شده بود به بیمارستان رساندند و بعد به خانه برگشتند و ضارب را دیدند که در یکی از اتاق‌ها بسختی خود را مجروح کرده و به زمین افتاده است. ماموران او را هم به بیمارستان انتقال دادند و بستری‌اش کردند.

معالجات در مورد معصومه موثر واقع نشد و در بیمارستان مرد. پزشکان با تلاش زیاد حسین را نجات دادند و وی بعد از گذراندن دوره نقاهت، تسلیم بازپرس شد. بازپرس پس از تحقیق متوجه شد که روز جنایت، حسین وارد خانه نامادری‌اش شده از او پرسید:

چرا بدون اجازه به سفر رفته بودی؟

و نامادری جواب داد: به تو مربوط نیست.

همین گفت‌وگو آتش خشم قاتل را شعله‌ور ساخت و با کارد به جان نامادری افتاد. دادستان برای این مرد تقاضای مجازات اعدام کرد و پرونده‌اش را به دادگاه عالی جنایی فرستاد. بستگان حسین مدعی شدند که او مبتلا به جنون است. روز بیست و هشتم اردیبهشت امسال حسین قاتل، به اداره پزشکی‌قانونی منتقل شد و پزشکان پس از معاینه لازم اعلام کردند که حسین سالم است و باید در دادگاه جنایی محاکمه شود. روز گذشته حسین را برای محاکمه از زندان به دادگستری بردند. او هنگامی که در برابر دادرسان قرار گرفت خود را به دیوانگی زد و حرکات عجیبی از خود نشان داد. شعبه چهارم دادگاه عالی جنایی برای محاکمه حسین تشکیل شد و رئیس محکمه پس از سوالاتی از متهم، رسیدگی به پرونده را به روز بعد موکول کرد.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
برچسب ها: قاتل نامادری
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها