پیمان خازنی معتقد است هیچ تکخوانی در آلبومش صورت نگرفته

آهنگساز آلبوم جنجالی نامه نوشت

جام جم نوا: موضوع انتشار آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» که این هفته توسط نشر چشمه انجام گرفت به یکی از موضوعات چالشی این روزهای اهالی موسیقی تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۶۶۰۰۷
پای آلبوم خواننده زن به  مجلس باز شد

اعتراض به انتشار این آلبوم از آنجایی صورت گرفت که بسیاری این آلبوم را صدور مجوز به تک خوانی زنان دانستند و البته این موضوع را دفتر موسیقی وزارت ارشاد تکذیب کرد.
نوشین طافی خواننده ای که نامش روی این آلبوم به چشم می خورد هم در مراسم رونمایی از این آلبوم در اعتراض به برخوردهای صورت گرفته با نوازندگان زن در مشهد گفت:‌ دوستانی که در این راه سخت از ما حمایت کردند جای تقدیر دارند و باید مورد تقدیر قرار بگیرند. من در برابر این همه افراد فرهنگی کشورم حرفی برای گفتن ندارم فقط می توانم بگویم خیلی خوشحال هستم که این پروژه نفسگیر به امشب رسید.
او در ادامه گفت: از روزهای اول که ساخت این آلبوم آغاز شد تاکنون با کلی امید و ابهام و فقط با نیروی عشق به هنر ، فراز و نشیب ها را طی کردیم. خوشحالم که فضای هنری به گونه ای شده که فضا برای فعالیت بانوان باز شده است. تشکر می کنم از مسئولان دفتر موسیقی که این فضا را به وجود آوردند.امیدوارم چنین روندی ادامه دار باشد.
حالا و پس از گذشت چند روز پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: خبر انتشار این آلبوم موسیقی به ما هم رسیده و قرار است تا چند روز آینده راجع به این موضوع در کمیسیون بحث و تبادل نظر شود.
نصراله پژمان‌فر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس درباره آلبوم موسیقی که این روزها با صدای نوشین طافی به بازار آمده، گفت: خبر انتشار این آلبوم موسیقی به کمیسیون فرهنگی رسیده است و قرار شده این موضوع در کمیسیون مطرح و در چند روز آینده راجع به آن تصمیم گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها