پیمان خازنی معتقد است هیچ تکخوانی در آلبومش صورت نگرفته

آهنگساز آلبوم جنجالی نامه نوشت

جام جم نوا: آهنگساز آلبوم « تو را این کهن بوم و بر دوست دارم» در پی حواشی پیش آمده پیرامون این آلبوم موسیقایی یادداشتی را منتشر کرد.
کد خبر: ۷۶۸۱۳۹
آهنگساز آلبوم جنجالی نامه نوشت

در یادداشت پیمان خازنی آمده است:

به نام خالق نغمه ها

این روزها در حیرتم از حاشیه ها و شایعات ایجاد شده در برخی از رسانه ها و سایر وسایل ارتباط جمعی، پیرامون «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» که واپسین اثر انتشار یافته ام است. از همین رو لازم می دانم برای پاسخگویی به بعضی شایعات بی اساس و گاه غرض ورزی های ناشایست در رابطه با این آلبوم، چند نکته را متذکر شوم:

یک: آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» بر مبنای یک هم خوانی متعارف و قانونی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رعایت همه موازین لازم منتشر شده است.

دو: در این آلبوم که بر پایه موسیقی دستگاهی تالیف شده است، هیچ گونه تکخوانی خانم صورت نگرفته است و هدف من و دیگر عوامل این مجموعه ارائه اثری اصیل در راستای ارتقای موسیقی ملی ایران بوده است.

سه: شاید فاصله چند روزه بین مراسم رونمایی و پخش آلبوم و عدم دسترسی عموم مردم به این اثر یکی از دلایل بروز شایعات درباره این آلبوم شده باشد که موجبات ناراحتی همگان را فراهم آورده است.

چهار: رسانه ها در طول این سال ها که من فعالیت داشته ام، نزدیک ترین و همراه ترین و باشعورترین قشری بوده اند که من را یاری کرده اند. این بار هم خیلی از آن ها به من کمک کردند که بی توجهی و بی دقتی برخی دیگر از دوستان را به آنها یادآوری کنم. به هر حال در شرایطی که فرهنگ ما مورد بی توجهی و تهاجم بیگانگان است، پرداختن به موسیقی اصیل ایرانی و استفاده از مضامین بلند و والای شاعران بزرگی چون زنده یاد مهدی اخوان ثالث و هوشنگ ابتهاج می تواند قابل دفاع باشد.

پنج: فکر می کنم خیلی از سوءتفاهم ها و شایعاتی که در پی آن آمد، حاصل عدم دقت و بی توجهی برخی عزیزان است. از کسانی که هنوز اثر را نشنیده اند، خواهش می کنم بروند و آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» را خوب گوش دهند و اگر نگران موسیقی هستند، نگرانی هایشان را با نقد اثر مطرح و مرتفع سازند.

پایان: باز هم یادآور می شوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» ساخته من (پیمان خازنی) است و هیچ تکخوانی ای در آن صورت نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها