پسر جوان زمانی که متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد، او را با ضربه‌های چاقو کشت و سپس خودکشی کرد.
کد خبر: ۷۶۴۴۲۶
خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه‌اش را کشت

به گزارش جام‌جم، خانواده زهرا ششم بهمن امسال برای خرید، خانه‌شان را در جیرفت استان کرمان ترک کردند. زهرا هم مشغول رسیدگی به کارهای خانه شد. عقربه‌های ساعت 11 را نشان می‌داد که دختر نوزده ساله متوجه حضور فردی در خانه شد. ابتدا تصور کرد خانواده اش از خرید بازگشته‌اند، اما وقتی به سمت پذیرایی رفت، با سجاد روبه‌رو شد.

سجاد، پسر یکی از بستگانش بود و چند بار از زهرا خواستگاری کرده و هربار جواب منفی شنیده بود. زهرا از او خواست زود آنجا را ترک کند، اما پسر جوان دوباره درخواستش را تکرار کرد و از او خواست با این ازدواج موافقت کند.

زهرا هم بدون توجه به اصرارهای او گفت قصد ندارد به هیچ عنوان با او ازدواج کند و می‌خواهد به فرد دیگری پاسخ مثبت دهد. بعد به سمت تلفن همراهش رفت تا موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهد که سجاد به طرفش حمله‌ور شد و تلفن را از دستش گرفت. زهرا وقتی خشم پسر جوان را دید، قصد فرار داشت که با ضربه‌های چاقوی او غرق در خون روی زمین افتاد. سجاد خود را بالای سر او رساند و اما زهرا براثر شدت جراحات جان باخته بود.

پسر جوان با مشاهده این صحنه با همان چاقویی که به دست داشت چند ضربه به دست خود وارد کرد تا خودکشی کند و به زندگی‌اش پایان دهد که نشد. او سپس با برداشتن سیم تلویزیون، خود را از چارچوب حلق آویز کرد.

دقایقی از اقدام او برای خودکشی نگذشته بود که برادرش که پی به نیت او برده بود، سراسیمه پا به این خانه گذاشت و زمانی که وارد ساختمان شد سجاد را حلق آویز دید. او سریع سیم برق را باز کرد و برادرش را پایین آورد و موضوع را به پلیس خبر داد. دقایقی بعد آمبولانس اورژانس آژیرکشان وارد کوچه شد و مقابل در خانه توقف کرد. امدادگران دختر و پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند، اما تلاش‌ها برای نجات دختر نوزده ساله بی‌نتیجه ماند، اما عامل جنایت جان سالم به در برد.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل داسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و هماهنگی قضایی جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

همزمان با شروع تحقیقات کارآگاهان جنایی با حضور در بیمارستان به تحقیقات از متهم پرداختند که وی در گفته‌های اولیه‌اش به قتل دختر نوزده ساله اعتراف کرد و گفت: مقتول از اقوام‌مان بود و به او علاقه داشتم اما او حاضر به ازدواج با من نبود. روز حادثه دوباره درخواستم را مطرح کردم اما بی‌نتیجه بود و از من خواست برای همیشه او را فراموش کنم، چون تصمیم گرفته با فرد دیگری ازدواج کند. حاضر نبودم او را در کنار فرد دیگری ببینم به همین خاطر تصمیم به قتل و خودکشی گرفتم.

مجید رسمتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت درگفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: با توجه به اظهارات اولیه متهم و اعتراف وی به قتل دختر جوان، برای او قرار قانونی صادر شده و وی همچنان در بیمارستان تحت مداوا و مراقب ویژه پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها