جوان خواستگار که با فریب دختران دم بخت، اموالشان را سرقت و آنها را در رستوران‌ها و مراکز خرید تهران و شهریار رها می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۳۴۷۷
خواستگار، دختران را در رستوران رها می‌کرد

به گزارش جام‌جم، چندی پیش دختر جوانی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از مردی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه همراه دوستم و خواستگارش، برای خرید به یکی از محله‌های شهریار رفتیم. وقتی از خودرو پیاده شدم، کیفم در خودرو ماند و پس ازساعاتی، خواستگار دوستم ما را نزدیک خانه‌مان پیاده کرد.

وی اضافه کرد: وقتی به خانه رسیدم، متوجه شدم کارت اعتباری بانکی‌ام از کیفم سرقت شده است. بلافاصله به بانک رفتم تا موضوع را اطلاع دهم که پی بردم سه میلیون تومان از حسابم برداشت و به حساب یک زن واریز شده است. شاکی یادآور شد: وقتی موضوع سرقت را به دوستم اطلاع دادم و گفتم به خواستگارش ظنین هستم، او گفت از خواستگارش خبری ندارد و تلفن همراه آن مرد نیز خاموش است.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس ولایی کبریا، زن جوانی که پول سرقتی به حسابش واریز شده بود، به اداره پلیس احضار و معلوم شد او در دفتر یک وکیل کار می‌کند و پولی که به حسابش واریز شده، مربوط به بدهی یک مرد موکل به کارفرمایش بوده و از سرقتی بودن آن، اطلاعی ندارد.

با اطلاعاتی که وی در اختیار پلیس قرار داد، معلوم شد مشخصات مرد موکل با همان فرد سارقی که پلیس در تعقیبش است، مطابقت دارد. بنابراین جستجو برای دستگیری این متهم ادامه یافت.

در ادامه تحقیقات دختران جوان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از خواستگارشان که آنها را فریب داده و اموالشان را دزدیده است، شکایت کردند.

در ادامه مشخص شد، آنها نیز در دام همین متهم فراری گرفتار شده‌اند و تعدادی از آنها را متهم در تهران و یکی را نیز در شهریار به دام انداخته و اموال و پولشان را دزدیده است.

جستجو‌ها ادامه داشت تا این که دو روز پیش خواستگار سارق در حالی که دختر دیگری را به دام انداخته و درصدد سرقت اموال وی بود، دستگیر شد.

اعتراف خواستگار سارق

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، به سرقت اموال دختران جوان اعتراف کرد و گفت: با کرایه خودروهای مدل بالا در تهران و شهرستان شهریار، دختران جوان را شناسایی و اعتمادشان را جلب می‌کردم و مدتی بعد به آنها وعده ازدواج می‌دادم. به طوری که یکی از دختران جوان را به بهانه اجاره خانه برای شروع زندگی مشترکمان فریب داده و هشت میلیون تومان از او گرفتم و متواری شدم.

وی اضافه کرد: با فریب دختران جوان به بهانه رفتن به رستوران یا خرید، کیف، طلا و گوشی تلفن همراه و مدارکشان را سرقت و با جا گذاشتن آنها در رستوران و مراکز خرید، فرار می‌کردم. کارت بانکی یکی از مالباخته‌ها را هم دزدیده و سه میلیون تومان از آن برداشت و بدهی‌ام را به یک وکیل پرداخت کردم.

بنا بر این گزارش، متهم با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
اگر حكم فوری یعنی قطع دست وقصاص وانچه حكم شرع است فوری اجرا وهمراه خبر در همین ستون چاپ میشد انوقت میدیدی كه چه نظمی برقرار ودادگاه ها چه خلوت میشد خدا بیامرزد خلخالی را امریكا مخالفان استكبار را میتواند در گوانتانامو وامثالهم زندانی كند ما دزدان وقاتلان وكسانی كه بیتالمال را غارت میكنند بجای اینكه داخل یكی از این جزیرهها ببریم داخل هتل سه ستاره پذیرایی میكنیم ومیگوییم رافت اسلامی
123
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
هربلائی سر این جوردخترها بیاد حقشونه .
--
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
دختر خانم های جوان و دم بخت باید بدانند كه هر فردی در خیابان از انها خواستگاری می كند اسمش را نمیتوان خواستگار گذاشت. این همه روزنامه ها دزدی های مختلف با این شیوه را انتشار می كند ولی بازهم دختران ساده لوح به طعمه این شیادین می افتند و دوباره و دوباره قصه ادامه دارد.لطفاً معنای واقعی خانواده را درك كنید و در هر كاری از انها مشورت بگیرید
رضا روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
اری این سارق گناهی ندارد چون برای این كارش در ایران ازادی زیادی دارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
به نظر منم، مقصر خود دختر ها هستن
125
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
دم 123 گرم
margarita
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
اگر قرار باشه در جامعه ای به هیچ كس اعتمادی نكنیم چگونه باید زندگی كنیم چون طبق گفته دوستان نباید به هیچ مردی اعتماد كرد اما ما در این كشور حتی برای كار كردن نیز مجبوریم كه اعتماد كنیم. فكر می كنم مشكل از دزد است باید آنها اصلاح شوند اینكه ما كسی را ساده لوح بیابیم و سرش را شیره بمالیم و از او سوء استفاده كنیم كه چرا او ساده لوح بوده و حقش است درست نیست بهتره كمی منصفانه و عادلانه قضاوت كنیم. راه حل مسئله با پاك كردن صورت مسئله كار درستی نیست. بهتره كمی عادلانه و منصفانه قضاوت كنیم.

نیازمندی ها