نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اسناد زنده ای از نقض حقوق بشر توسط غرب که همان جانبازان هستند را در اختیار داریم و خانواده و فرزندان این جانبازان باید حقوقی را که غرب و مزدوران آن ها پایمال کردند را باز پس بگیرند و نه تنها باید حقوق پایمال شده خود را پس بگیریم باید حقوق مسلمانان کشور های دیگر را نیز در نظر بگیریم بنابراین باید دادخواستی را تنظیم نماییم تا حقوق از دست رفته خودمان در آن بیان شده باشد.
کد خبر: ۷۶۴۱۷۵
جانبازان؛ اسناد زنده نقض حقوق بشر توسط غرب هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه «بدون خط خوردگی» در خصوص رونمایی دومین نقض حقوق بشر در انگلیس سخن گفت.

وی گفت: در حال حاضر غرب هیچگاه تصور نمی کند که ما از آن ها تبعیت نماییم به همین دلیل بهانه هایی را در قالب دفاع از حقوق بشر، دفاع از حقوق زنان، رفع خشونت از زنان و دختران و یا هر عنوانی دیگری مطرح می کنند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند تا خود را به عنوان کدخدای دنیا معرفی نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: گاهی اوقات گزارشات نقض حقوق بشر در کشور های غربی به حدی می رسد که خود به برخی از آن ها اعتراف می نمایند و با توجه به سیاستی که دارند اقداماتی مانند پخش ویروس ابولا و یا پرورش گروه های افراطی و تروریستی به نام مسلمانان می کنند تا به اهداف خود برسند.

افتخاری اظهار داشت: رسانه های دنیا در اختیار کشور های غربی قرار دارد و گاهی اوقات نیز مسئولان ما برای انتشار گزارش هایی علیه آن ها تحت تاثیر تبلیغات این کشورها قرار می گیرند در حالی که سندهای بسیاری علیه برخی کشور های غربی در اختیار ما است و باید علیه این کشور ها اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: معتقد هستم که بخش های مختلف کشور از قبیل وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و تشکل های مردم نهادی که در زمینه مسائل حقوقی فعالیت می کنند باید وارد عرصه شوند و شکایت هایی را در موضوعات مختلف علیه آن ها مطرح کنند.

افتخاری گفت: برخی اوقات غرب تحت فشار افکار عمومی خود برخی واقعیت های موجود جامعه خود را مطرح می کند اما واقعیت ها در خصوص نقش حقوق بشر در جوامع غربی بسیار گسترده است.

این نماینده مجلس افزود: باید بازخورد گزارش نقض حقوق بشر علیه برخی کشور های غربی به خصوص انگلیس را در آینده شاهد باشیم و قطعا آن ها نیز ساکت نخواهند نشست و باید چنین اقداماتی از سوی غرب استمرار داشته باشد. بهتر است موضوعاتی که غرب در رابطه با نقض حقوق بشر برخی کشور ها مطرح می کند را از خودشان یاد بگیریم تا بر علیه خودشان استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها