رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تکفیری‌ها قصد دارند با سر بریدن وحشیانه افراد، به دندان کشیدن جگر انسان و پخش فیلم این جنایت‌ها چهره‌ای خشن و خون‌ریز را از اسلام به افراد ناآگاه ارائه کنند تا مقاصد جبهه استکباری در زمینه اسلام‌هراسی به ثمر بنشیند.
کد خبر: ۷۵۰۷۳۰
تکفیری‌ها اسلام‌هراسی را دنبال می‌کنند

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی در نشست تبیین مضامین و الزامات راهبردی پیشرفت استان از دیدگاه مقام معظم رهبری که ظهر امروز با عنوان "در دیار کهن و فرزانگی" در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار شد، بیان کرد: حضور و همراهی مردم و مسئولان نظام مانند دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولان استان قزوین در نشست ظهر امروز اظهار کرد: این حضور برای بنده یادآور همراهی مقام معظم رهبری در سفر سال 82 به قزوین است.

وی عنوان کرد: در سال 82 نیز بر طبق گفته‌های مسئولان، ساعت‌ها پیش از ورود مقام معظم رهبری به این استان مردم در مسیرها و محورهای مواصلاتی منتهی به شهر قزوین تجمع کردند تا لحظه‌ای رهبر خود را از نزدیک ببینند و ارادت خود را نثار وی کنند.

محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: مردم تنها به رهبران دینی خود چنین ارادت و احترامی می‌گذارند و استقبالی مشابه آن دیده نشده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در تاریخ دین اسلام نیز چنین بوده که مسلمانان در برخورد با پیامبر گرامی اسلام(ص) متفاوت با دیگر پادشاهان و حکام برخورد کردند و با وجود اینکه پیامبر اکرم(ص) رهبری سیاسی آنها را نیز به عهده داشته اما مردم به عنوان یک رهبر دینی با او رابطه داشتند.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) مظهر رحمت، بخشندگی و مهربانی بوده و با وجود آزار بسیاری که از سوی کفار و مشرکان مکه به او رسید نسبت به دشمنان خود نیز مهربان و بخشنده بود.

محمدی‌گلپایگانی یادآور شد: مردم از پیروان رهبران دینی نیز استقبال و حمایت می‌کنند و نمونه واضح این ادعا راهپیمایی اربعین حسینی است که بیش از 20 میلیون نفر از 60 کشور در سراسر جهان به سوی یک هدف واحد حرکت کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی خادمان اربعین حسینی اظهار کرد: در مسیر کربلا به هیچ وجه کمبود غذا برای فردی احساس نشد و برخی افراد خستگی زائران را با ماساژ آنها از تن بیرون کردند و عده‌ای نیز زائران را به منازل خود برده و از دارایی خود به آنها انفاق کردند که همه این مسائل برگرفته از ارادت مردم به سالار شهیدان است که در یک دوران خاص خودنمایی می‌کند.

وی افزود: اکنون تفکر تکفیری که در برخی کشورها قصد مبارزه با بینش اسلامی را دارد به منظور تخریب چهره واقعی اسلام به میدان آمده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: تکفیری‌ها قصد دارند با سر بریدن وحشیانه افراد، به دندان کشیدن جگر انسان و پخش فیلم این جنایت‌ها چهره‌ای خشن و خون‌ریز را از اسلام به افراد ناآگاه ارائه کنند تا مقاصد جبهه استکباری در زمینه اسلام‌هراسی به ثمر بنشیند.

محمدی‌گلپایگانی با مردود شمردن اظهارات مقامات آمریکا در خصوص عدم رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در کشور آمریکا بسیاری از جنایت‌ها و نقض حقوق بشر صورت می‌گیرد اما کشور ما را متهم به رعایت نکردن حقوق بشر می‌کنند.

وی بیان کرد: تبعیض‌نژادی میان سفید‌پوستان و سیاه‌پوستان و اقوام مختلف، شکنجه کردن زندانیان و اهدای نشان افتخار به مأمور شکنجه‌گر و بسیاری موارد دیگر همه از موارد نقض حقوق بشر در آمریکاست که متأسفانه مسئولان این کشور با افتخار از آن یاد می‌کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها