32 هزار هنرمند بیمه شدند

بیمه افراد جدید از محل هدفمندی یارانه ها

مدیر کل بیمه های سازمان تامین اجتماعی، از پوشش بیمه ای 32 هزار نفر از هنرمندان کشور خبر داد و گفت: بیمه افراد جدید فاقد بیمه از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها انجام می شود.
کد خبر: ۷۶۴۰۱۳

بیمه افراد جدید از محل هدفمندی یارانه ها

سیروس نصیری از پوشش بیمه ای 32 هزار نفر از هنرمندان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار جمع آوری شده تا کنون 24 هزار نفر از هنرمندان از محل توافقنامه از که در گذشته با وزارت ارشاد منعقد شده بود و همچنین 8 هزار نفر نیز از محل هدفمندی یارانه ها تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

مدیر کل فنی بیمه های سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز نسبت به بیمه هنرمندان اقدام می شود، افزود: بیمه این افراد قطع نشده است و هر فرد هنرمند فاقد بیمه میتوانند بدین منظور به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه و از محل هدفمندی یارانه ها بیمه شود.

وی به اعتبارات بیمه ای اشاره کرد و گفت: در سال جاری 934 میلیارد تومان برای بیمه رانندگان تاکسی، خادمین مساجد، باربران و همچنین قالیبافان تخصیص داده شده است که البته بخش عمده ای از آن مخصوص بیمه قالیبافان است و مابقی اعتبار نیز به پوشش بیمه ای اقشار دیگر اختصاص دارد.

نصیری همچنین در مورد بیمه رانندگان درون شهری نیز گفت: در بیمه این افراد دولت 13.5 درصد حق بیمه را پرداخت می کند به طوری که هیچ مشکلی برای بیمه این افراد وجود ندارد و تمامی شعب تامین اجتماعی آمادگی لازم برای تحت پوشش قرار دادن افراد جدید را دارند.(مهر)

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها