شماری از فرزندان شهدا و ایثارگران پذیرفته شده ذخیره آزمون استخدامی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، رانندگان کامیون های دنگ فنگ و فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور امروز (یکشنبه) با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات خود شدند.
کد خبر: ۷۶۳۱۵۸
3 تجمع مقابل مجلس

تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران پذیرفته شده ذخیره آزمون استخدامی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در این تجمع خواستار تکمیل مراحل استخدامی خود شدند.

این تجمع کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی تاکید کردند: ما تمامی مراحل قانونی استخدام شرکت پالایش و پخش را گذرانده ایم و خواستار پیگری حق قانونی خود از سوی نمایندگان مجلس هستیم.

همچنین تجمع کنندگان با حمل دست نوشته های دیگری خطاب به وزیر نفت این سوال را از بیژن زنگنه وزیر نفت مطرح کردند: آیا نمی خواهید مجوز قانونی استخدام شرکت پالایش و پخش را امضا کنید.

در دست نوشته دیگری نیز تجمع کنندگان تصریح کردند: هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد هر گاه وعده می دهد باید وفا کند.

جمعی از رانندگان کامیون های دنگ فنگ نیز امروز با تجمع مقابل مجلس خواستار رفع مشکل خود پس از 8 سال شدند. این رانندگان نیز چندین بار است که در مقابل مجلس تجمع می کنند.

در بنری که این تجمع کنندگان با خود حمل می کردند، آمده بود: مگر مجلس محترم خانه ملت نیست، چرا مشکل ما رانندگان دنگ فنگ را بعد از هشت سال حل نمی کنید.

یکی از این تجمع کنندگان اظهارداشت: به رغم کارشناسی های کمیسیون اصل 90 مجلس و دستور قوه قضاییه مبنی برضرورت بازپس گیری حق ما شاکیان کامیون های دنگ فنگ هنوز بلاتکلیف هستند.

همچنین امروز جمعی از فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور امروز برای چندین بار با تجمع در مقابل مجلس خواستار حل مشکل پذیرش خود در مراکز آموزشی داخل کشور شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها