پایانی بر ۱۰ سال انتظار مردم لرستان

«ایوشان» به بهره برداری رسید + عکس

آب قم با سد کوچری کاملا شیرین می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از آبگیری سد کوچری تا پایان سال و تکمیل انتقال آب به استان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۶۱۵
آب قم با سد کوچری کاملا شیرین می‌شود

احمد امیرآبادی فراهانی در بین مردم منطقه نیروگاه با اعلام این خبر افزود: برای اتمام انتقال آب به قم کارهای خوبی صورت گرفته که به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تملک نیاز داشت که این اتفاق نیز افتاد و در مراحل پایانی تملک روستای نزدیک سد کوچری است و وزیر نیز قول داده تا پایان سال سد کوچری آبگیری شود.

وی اضافه کرد: با آبگیری سد کوچری آب قم کاملا شیرین می‌شود و این قول را به ما دادند که تابستان سال ۹۴ آب قم به طور کامل شیرین می‌شود.

عضو هیت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: طبق مصوبه مجلس قرار بود راه‌آهن سطح شهر جمع‌آوری شود و پیشنهادهای لازم در این مورد ارائه شده تا با استفاده از سیکل ترکیبی مشکل راه‌آهن سطح شهر قم حل شود و در یکجا تجمیع و به مردم خدمت رسانی شود.

امیرآبادی گفت: فاضلاب کشی نیز در قم پیشرفت خوبی دارد و تا چند ماه دیگر منطقه نیروگاه تمام می‌شود و امیدواریم با همکاری مردم فاضلاب در کل شهر انجام و مشکلات آن به طور کامل حل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و اصل نود مجلس افزود: تنها راه حل رفع مشکلات اقتصاد کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی است که منویات مقام معظم رهبری در این مورد کاملا مشخص است و مسئولان نیز از اسراف و همایش‌هایی که سودی ندارد در این وضعیت باید بپرهیزند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
۰
۰
اره خوبه البته وقتی از شهرهای دیگه فارغ شدید یادتون نره مردم سیستان، كردستان و خوزستان هم مردم همین كشورن

نیازمندی ها