«سیمرغ» و «بوفالو» به روایت پرستویی

پرویز پرستویی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در مراسم رونمایی فیلم سینمایی «بوفالو»، جشنواره پیش‌روی فیلم فجر را به لحاظ محتوایی پربار توصیف کرد و گفت: مردم در سال آینده فیلم‌های خوبی را در سینماها خواهند دید.
کد خبر: ۷۶۰۹۴۰

پرویز پرستویی، بازیگر فیلم‌هایی چون «آژانس‌شیشه‌ای»، «میهمان داریم» و «امروز» امسال با فیلم «بوفالو» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد بود؛ فیلمی که بجز پرستویی، بازیگرانی چون سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها در آن بازی می‌کنند و در بخش سودای سیمرغ با 23 فیلم دیگر رقابت می‌کند.

پرستویی در مراسم رونمایی از فیلم «بوفالو» که شامگاه شنبه با حضور خود این بازیگر، کاوه سجادی‌حسینی (کارگردان) و همایون اسعدیان (تهیه‌کننده) در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری مراسم رونمایی از فیلم‌ها پیش از اکران در جشنواره امسال، گفت: همیشه سعی کردم نقش‌هایی را بازی کنم که دوست دارم. فیلمنامه «بوفالو» را هم دوست داشتم و به این نتیجه رسیدم که اگر فیلمنامه بخواهد به‌نتیجه برسد، بهتر است یک گروه حرفه‌ای دور هم جمع شوند.

بازیگر سریال‌های «زیر تیغ» و «آشپزباشی» در واکنش به صحبت‌های احسان کرمی (مجری برنامه) که او را بازیگری ایستاده در قله موفقیت معرفی کرد، گفت: احساس نمی‌کنم در قله ایستاده‌ام. همیشه تعریفم از بازیگری این بوده که جاده‌ای بی‌انتها در این مسیر طی می‌شود و اعتقاد دارم که هنوز به انتهای این جاده نرسیده‌ام. پرستویی که چهار بار برای فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، مارمولک، بید مجنون و به نام پدر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است، درباره شانس کسب سیمرغ بلورین در جشنواره امسال بیان کرد: هیچ‌وقت به سیمرغ فکر نکرده‌ام. از اولین سال برگزاری جشنواره که اولین جایزه‌ام (دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای دیار عاشقان) را از فجر گرفتم، هدفم این بود کاری انجام دهم که مخاطب راضی از سینما بیرون رود و نقش من در فیلم روی او تاثیرگذار باشد.

این بازیگر ادامه داد: در هشت سالی که از جشنواره فیلم فجر دور بودم، حتی فیلم‌های خودم را هم به‌دلایل شخصی ندیده‌ام، اما با توجه به اخباری که از فیلم‌های امسال جشنواره و نوع گزینش‌های هیات انتخاب شنیده‌ام، مطمئنم که جشنواره پرباری از لحاظ محتوایی خواهد بود.

سینمای ما در سال آینده رو به جلو حرکت خواهد کرد و مخاطبان در سال آینده با فیلم‌های خوبی روبه‌رو خواهند شد و این بالاترین ارزش است.

سی و سومین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست‌ودوم بهمن برگزار می‌شود و 24 فیلم در بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و 11 فیلم در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) برای دریافت سیمرغ‌های بلورین در شاخه‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علی رستگار ‌/‌ گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها