جام جم آنلاین گزارش می دهد

هسته های ارتش صهیونیستی در قلب اروپا

صهیونیست ها همچنان از فرصت به دست آمده در حملات اخیر تروریستی پاریس استفاده می کنند تا ضمن ترویج اسلام هراسی امتیازات بیشتری را از دولت های اروپایی بگیرند؛ حالا کار به جایی رسیده که بزرگترین جمعیت یهودیان اروپایی می گوید باید برای دفاع از خودش به سلاح مجهز شود؛ مساله ای که در صورت به نتیجه رسیدن، پیامدهای اجتماعی و امنیتی وخیمی برای اروپایی ها خواهد داشت.
کد خبر: ۷۶۰۱۷۴
هسته های ارتش صهیونیستی در قلب اروپا

به گزارش جام جم آنلاین، سریال بهره برداری صهیونیستی از حوادث پاریس تمامی ندارد؛ دو حمله جداگانه که هنوز بسیاری از سوالات پیرامون آن بی جواب مانده است؛ حمله به نشریه فکاهی شارلی ابدو و همچنین کشته شدن مشکوک چهار یهودی در حمله ای جداگانه به یک فروشگاه در پاریس.

در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۵ (17 دیماه 1393) حمله‌ای مسلحانه به دفتر نشریه شارلی ابدو ۱۲ کشته و حدود ۱۰ زخمی بر جای گذاشت. به گزارش خبرگزاری فرانسه دو نفر کشته‌شدگان از ماموران پلیس بوده و چهار نفر از کاریکاتوریست‌های مطرح فرانسوی از جمله سردبیر هفته نامه نیز در میان قربانیان بودند.

در یک حمله جداگانه دیگر که برخی تحلیلگران آن را سناریویی برای بهره برداری تل آویو از آشفته بازار حوادث تروریستی در پاریس می دانند، حمله به یک فروشگاه منجر به کشته شدن 4 یهودی شد.

آغاز سریال امتیازگیری اسرائیل از فرانسه

بعد از این اتفاقات و تجمع برخی از سران کشورهای جهان برای همدردی با فرانسه و همچنین هماهنگی بیشتر برای مبارزه با تروریسم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرصت پیش آمده را مغتنم دانست تا ضمن حضور در راهپیمایی مبارزه با تروریسم در پاریس، از آمادگی اسرائیل برای مهاجرت یهودیان فرانسه به اسرائیل سخن بگوید؛ اظهاری که با واکنش منفی و ناخرسندی فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه روبرو شد و وی تصریح کرد: یهودیان فرانسه به هیچ جای دیگر سفر نخواهند کرد.

اولاند گفت: فرانسه هیچ وقت از اینگونه حملات در امان نبوده و نخواهد بود و همچنین دین اسلام هیچ سنخیتی با اینگونه حملات ندارد.

منطق اولاند این بود که فرانسه توان حمایت از امنیت شهروندان خود اعم از یهودی یا غیر یهودی را دارد و در صورت موافقت با مهاجرت یهودیان، مفهوم جمهوریت فرانسه زیر سوال خواهد رفت، اما اسرائیلی ها هم برگ برنده ای را در اختیار داشتند که پاریس را وادار به اعطای امتیاز می کرد.

اعزام عوامل موساد به فرانسه

متعاقب این اظهارات نتانیاهو برای بهره برداری اجتماعی در داخل اسرائیل از حوادث پاریس، در اولین ساعت های پس از حملات تروریستی، روجی کوکرمن رییس شورای نمایندگی موسسات یهودی در فرانسه با رییس جمهوری فرانسه در قصر الیزه دیدار و تصریح کرد: دولت فرانسه قول داد ارتش فرانسه را به حمایت از مدارس و کنیسه های یهودی مکلف کند.

کمی بعد، روزنامه صهیونیستی معاریو از اعزام تعدادی از عناصر موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی) و شاباک (سازمان امنیت و اطلاعات داخلی اسرائیل) به پاریس برای حمایت از جمعیت های یهودی در فرانسه خبر داد!

معاریو مدعی شد هدف از اعزام عناصر موساد را علاوه بر حمایت از یهودیان فرانسه، همکاری با این کشور برای مبارزه با تروریسم است.

تمامی این حوادث در شرایطی رخ داد که تل آویو در بدترین اوضاع داخلی و همچنین مورد انتقادهای بی سابقه خارجی قرار داشت.

حوادث پاریس، تل آویو را نجات می دهد؟

حوادث پاریس و به شکل خاص کشته شدن 4 یهودی در حمله ای جداگانه همزمان با تهاجم افراد مسلح به نشریه شارلی ابدو در حالی رخ داد که تل آویو مورد تحریم های بی سابقه کشورهای اروپایی به دلیل شهرک سازی های یهودی در کرانه باختری قرار دارد. برخی کشورهای اروپایی ضمن تایید لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی خرید کالاهای ساخته شده در شهرک های یهودی نشین اسرائیل را تحریم کرده اند.

همچنین کمتر از یک ماه پیش بود که دادگاه عالی اتحادیه اروپا حماس را از فهرست گروه های تروریستی خارج کرد اقدامی که با مخالفت و ابراز نگرانی شدید رژیم صهیونیستی مواجه شد.

همچنین اختلافات داخلی کار را به انحلال زودهنگام کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کشانده است و با خروج تعدادی از وزرای مخالف نتانیاهو از کابینه، این رژیم باید انتخابات مجدد کنست را برگزار کند؛ انتخاباتی که معلوم نیست چه سرنوشتی را برای نتانیاهو و تیم سیاسی او به دنبال داشته باشد با این حال برخی ناظران سیاسی می گویند نتانیاهو توانست با استفاده از حوادث پاریس توجه افکار داخلی این رژیم را به خود جلب کند و نمایش حمایت از یهودیان جهان را به سود خود ادامه دهد.

درخواست تسلیح یهودیان اروپا

اما استفاده صهیونیست ها از حوادث پاریس به همین جا ختم نشده است. اکنون بزرگترین جمعیت یهودیان اروپا در بروکسل می گوید قانونگذاران اروپایی باید به شهروندان یهودی این قاره اجازه همراه داشتن سلاح را برای «دفاع از خود» به دنبال حوادث پاریس و در راستای تهدیدهای ادعایی از سوی مسلمانان بدهند.

به گزارش خبرگزاری های غربی، خاخام مناخیم مورگولین مدیر جمعیت یهودیان اروپا گفت: حملات اخیر پاریس و همچنین خطرات و تهدیدهای متوجه یهودیان اروپا در سال های اخیر نشان می دهد که زمان حرف زدن صرف به پایان رسیده است و باید اقدامی عملی انجام داد.

وی افزود: اکنون ما خواهان آنیم که به یهودیان اجازه داده شود با خود سلاح حمل کنند تا از خودشان و گروه های یهودی دفاع کنند.

این درخواست برای تسلیح یهودیان اروپا به دنبال موضع گیری های صهیونیستی در قبال حوادث پاریس نشان دهنده تلاش فزاینده صهیونیست ها برای امتیازگیری هر چه بیشتر به بهانه حادثه مشکوک کشته شدن یهودیان در پاریس است.

با این حال مشخص نیست اعطای مجوز حمل سلاح به یهودیان اروپا چه تبعات امنیتی برای جوامع اروپایی به دنبال خواهد داشت و داستان های جنایی بعد از حضور سلاح بدستان یهودی در اروپا چه سرنوشتی را برای قاره سبز رقم خواهد زد؟

جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها