
از نظر ظاهری فرق زیادی بین مدل هیبریدی و مدل بنزینی آن نیست و تنها کمی سپر جلوی آن متفاوت شده است.
موتور الکتریکی این خودرو در زیر صندوق عقب قرار گرفته و این موضوع باعث میشود که بتوان کماکان صندلیهای عقب این خودرو را خواباند تا فضای بیشتری برای حمل بار در اختیار داشت.
در جلو یک پیشرانه 2 لیتری4 سیلندر GDI قرار گرفته که میتواند حداکثر 154 اسببخار و 190 نیوتنمتر را تولید کند.
موتور الکتریکی نیز میتواند حداکثر 51 اسببخار را تولید کند که در نهایت این خودرو قابلیت تولید 193 اسببخار را خواهد داشت که به گیربکس 6 سرعته سوناتای هیبریدی منتقل میشود.
با تمامی این تفاسیر، هیوندای سوناتای هیبریدی توانسته مصرفی برابر 6 لیتر در شهر، 5.3 لیتر در خارج از شهر و 5.6 لیتر به صورت ترکیبی داشته باشد.(خودروبانک)

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
ستار همدانی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
مستند «عمق میدان» تلاشی جسورانه برای شکستن انحصار روایتهای زمینی و به تصویر کشیدن نبرد در خلیجفارس است
محیططباطبایی: خانه موزهها در همه جای دنیا سرمایههای فرهنگی هستند