امام جمعه مشهد گفت: سران فتنه انسان هایی مجرم بودند و هیچ جایی در دنیا مثل ایران با متهم با رافت اسلامی برخورد نمی کنند.
کد خبر: ۷۵۹۲۵۳
واکنش علم الهدی به سخنان مطهری

به گزارش تسنیم ، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در حاشیه دیدار با علمای اهل سنت در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان علی مطهری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای ابوترابی در مجلس خیلی خوب جواب این آقا(علی مطهری) را دادند، سخنانی که ایشان مطرح کردند سبب متشنج شدن مجلس و ناراحتی نمایندگان مردم شد؛ زمانی که نمایندگان مردم ناراحت می شوند در اصل تمامی ملت ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: افرادی می آیند و می خواهند با غوغا سالاری یک نفر را از حوزه عدل اسلامی بیرون کنند؛ این مسئله بزرگترین کار متعصب و افراطی و مربوط به قرون وسطی است که بخواهند با غوغاسالاری مشکلات را حل کنند.

سواستفاده داعش از احادیث آخر زمانی

مدیر گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت گفت: گروه تروریستی داعش از احادیث آخر زمانی درتولیدات رسانه ای خود از جمله مجله دابق استفاده کرده و خود را مستحق این احادیث می دانند که در حال آماده کردن شرایط ظهور هستیم!

حجت الاسلام زهیر دهقانی آرانی در گفتگو با خبرگزاری شبستان ، یادآور شد: در اسلام مهدویت اسلامی با عنوان یکی از مواد مهم مذاهب اسلامی بوده چرا که این اشخاص از کجا آمده که در همین راستا روایات زیادی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است و اهل سنت نیر در کتابهای خود آوده اند که شیعیان یک عنصر مهم و مشترک با عنوان مهدی در روایات آمده که فرزندی از نسل پیامبر ظهور خواهند کرد و دنیا را از عدل و قسط پر خواهد کرد.

مدیر گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت افزود: در همین راستا طالبان 15 تا 20 سال در افغانستان با استفاده از روایات پرچم های سیاه خود را در قلب مسلمانان جای دادند و گفتند ما حاملان پرچم سیاهی هستیم که پیشگام ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم اما با جنایاتی که انجام دادند لکه ننگی در تاریخ شدند.

مشکل مشترک اوباما و روحانی

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به مشکل مشترک اوباما و روحانی نوشت: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به تازگی دوباره با شهامت از بزرگترین توافق سیاسی، یعنی دستیابی به توافق هسته ای با قدرت های بزرگ جهان، دفاع کرده است.

اما روحانی تنها زمامداری نیست که می گوید تلاش می کند تا توافق بالقوه هسته ای را نجات دهد. اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز در کنگره این کشور با مشکل مشابهی روبروست، چون احتمال می رود سناتور دمکرات، رابرت منندز از ایالت نیوجرسی و مارک کرک جمهوری خواه از ایالت ایلینویز طرحی را برای تصویب ارایه دهند که با برقراری تحریم های جدید علیه ایران، از جمله بر ضد صنعت نفت آسیب دیده این کشور، امکان دستیابی به توافق را کاملا از میان ببرند.

مذاکره کنندگان ایران و شش قدرت جهانی هفته آینده گفتگوهای خود را در ژنو از سر می گیرند. با آنکه آنها در گفتگوهای پیشین به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند، اما درباره گستره برنامه هسته ای ایران که صرفاً بتواند در زمینه تولید برق و پزشکی کاربرد داشته باشد، همچنان بین دو طرف اختلاف وجود دارد.

روحانی نشان داده است که برای دستیابی به توافق هسته ای عزم جدی دارد و آشکارا تندروها را که به شدت مخالف توافق هستند به چالش گرفته و از روشنفکران، دانشگاهیان، بازرگانان و دیگرانی که مشتاق توافق اند یا با گشاده رویی آماده اند درباره آن بحث و تبادل نظر کنند، کمک خواسته است. روحانی برای به دست آوردن حمایت سیاسی، تلویحاً گفته است این احتمال وجود دارد که در زمینه مساله هسته ای این مساله را به همه پرسی بگذارد. وی در اشاره به برنامه هسته ای گفت آرمانهای ما به سانتریفوژها متصل نیست.

داعش: اوباما را سر می‌بریم

عناصر گروه تروریستی داعش پیام تهدید آمیز تصویری از ذبح شدن باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نیز منتشر شده که داعش اعلام کرده به زودی سر رئیس جمهور آمریکا را از بدن جدا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، این گروه تکفیری روز دوشنبه با نفوذ به شبکه اطلاع رسانی توئیتر ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا نوشت: آمریکا و اقمار آن برادران ما را در سوریه و عراق و افغانستان به قتل رساندند و حالا ما با نفوذ در شبکه‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی شخصی شما همه چیز را درباره شما می‌دانیم.

در ادامه این پیام که با امضای "سایبر خلیفه" منتشر شده به سربازان آمریکایی گفته شده است که ‌ای کفار، به شما رحم نخواهد شد. داعش هم اکنون در اینجا در کامپیوتر‌های شما و در مرکز فرماندهی همه پایگاه‌های نظامی آمریکا حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها