جام جم ورزشی: فیروز کریمی پس از تمرین تیم فوتبال ملوان با بازیکنان این تیم خداحافظی و شهر انزلی را ترک کرد.
کد خبر: ۷۵۸۶۶۵
فیروز کریمی رفت

فیروز کریمی که به تازگی به عنوان سومین سرمربی این فصل تیم فوتبال ملوان انتخاب شده بود، پس از تمرین دیروز یکشنبه این تیم با بازیکنانش خداحافظی کرد و گفت دیگر نمی تواند در خدمت فوتبال انزلی باشد.

محمد نصرالله زاده، مدیرروابط عمومی تیم فوتبال ملوان، با تایید این خبر گفت: من هم دیروز متوجه این موضوع شدم و هنوز نمی دانم چرا کریمی به صورت ناگهانی تصمیم به جدایی گرفته است اما آنطور که بازیکنان اطلاع دادند ایشان از مشکلات مالی گلایه داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: قبلا که با کریمی صحبت کردم هیچ بحثی در مورد جدایی پیش نیامد. البته ما مشکلاتی را داریم و آن را نمی شود انکار کرد اما آقای محجوب، مالک تیم، به تازگی پرداخت هایی را داشتند و قرار بود فردا دوشنبه برای اردو به کرج بیاییم که با توجه به این اتفاق بعید می دانم این اردو برگزار شود.

مدیرروابط عمومی ملوان در پایان خاطر نشان کرد: تا این لحظه موفق به پیدا کردن کریمی نشدم و متاسفانه ایشان پاسخگوی تلفن دستی خود نیستند اما هواداران ملوان و اهالی رسانه مطمئن باشند ما پس از صحبت با فیروز کریمی و محجوب، دلیل اصلی این قطع همکاری یک طرفه را اعلام می‌کنیم.

(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها