مروری بر چند خاطره و زندگی سردار شهید لشکر ۱۴ امام حسین(ع) حاج‌حسین خرازی

جشن بعثی‌ها بعد از شهادت حاج‌حسین!

آیین گرامیداشت 3هزار و 500 شهید دوران دفاع مقدس منطقه 16 تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرداری منطقه 16 و آحاد مختلف مردم در مهدیه شهدای گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۶۲۲۰
گرامیداشت 3 هزار و500  شهید منطقه 16 در گلزار بهشت زهرا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 محمد عزیزی ،قائم مقام شهردار منطقه 16 در این مراسم اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی سرآمد کشورهای مسلمان و آزاده است و رسیدن به این جایگاه را مرهون خون پاک شهدا و نفس قدسی رهبر کبیر انقلاب می دانیم و مادامی که قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم عزتمند و در مقابل با دشمنان پیروز و سربلند خواهیم بود.

داود نورچه‌ای ، نیز در این مراسم گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی وام دار شهداست و باید به پاس زحمات و جان فشانی فرزندان این آب و خاک، با برگزاری مراسم و آیین های گرامیداشت ، یاد و خاطر آنان را برای همگان زنده نگهداریم.

مسئول اداره بنیاد شهید و امورایثارگران مناطق 16 و 19 تهران ، برگزاری این گردهمایی را تجلیل از رشادتهای 1300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه 16 تهران و قدردانی از خانواده آنان برشمرد و وظیفه این نهاد را پاسخگویی به مشکلات آنان عنوان کرد.

بنابراین گزارش ، در پایان این مراسم که به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدا ، خانه شهید ، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق 16 و 19 برگزار شد ، حاضران مزار شهدای گرانقدر را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

newsQrCode
برچسب ها: شهید دفاع مقدس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها