سارق با 30 فقره سرقت دستگیر شد

شگرد جدید کلاهبرداری از مشتریان عابر بانک

سارقی که از کارت‌های عابر بانک شهروندان در فلاورجان اصفهان به صورت غیر مجاز برداشت کرده بود از سوی پلیس فتای این شهرستان دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۵۶۲۱۰
شگرد جدید کلاهبرداری از مشتریان عابر بانک

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به گفته شاکیان فرد نا‌شناسی در جلوی دستگاه خود‌پرداز از آنان تقاضا کرده در ازای دریافت وجه نقد اجازه دهند که از کارت آن‌ها مبلغی برای شخص دیگر انتقال داده شود و با شیوه‌های خاص اقدام به ربودن وجه موجود در کارت شاکی کرده است.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه بررسی‌های تخصصی و پیگیری‌های اینترنتی پیرامون وجوه سرقتی انجام شد و سرانجام کارآگاهان متهم راشناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نیکبخت ضمن اشاره به این موضوع که متهم در بازجویی به ۳۰ فقره سرقت مشابه در این شهرستان اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: همیشه سعی کنید فعالیت بانکی خود را خودتان انجام دهید و یا جهت انجام این کار از افراد آشنا کمک بگیرید، کارت خود را به هیچ وجه در اختیار افراد دیگر جهت انتقال وجه قرار ندهید و حساب بانکی خود را به سیستم «SMS» بانک مجهز کنید تا بلافاصله از میزان و نحوه تراکنش‌های کارت با خبر شوید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها