به علت غیبت در تمرینات پیکان

ساموئل 10 درصد جریمه شد

جام جم ورزشی: فهرست 23 بازیکن استقلال برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.
کد خبر: ۷۵۴۵۵۷
فهرست 23 نفره جدید استقلال برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، روز گذشته (سه شنبه) پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال به صورت رسمی با جذب 5 بازیکن و جدایی 5 بازیکن رسما بسته شد.

به این ترتیب باشگاه استقلال میلاد سلیمان فلاح، میلاد نوری، رضا عنایتی، وحید طالب لو، هندریک هلمکه را جذب کرد و لیست بازیکنان بالای 23 سال این تیم به شرح زیر تغییر یافت:

محسن فروزان، وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هرائر مگویان، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، هاشم بیگ زاده، هندریک هلمکه، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، میلاد سلیمان فلاح، میلاد نوری، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی و آرش برهانی.

از استقلال آندرانیک تیموریان، رافائل داسیلوا، پژمان نوری، مهدی کریمیان و محمد قاضی جدا شدند، بی شک این بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت تیم به کار بستند و جدایی آنها به دلیل محدودیت نقل و انتقالات بوده است وگرنه این بازیکنان از توانایی های زیادی برخوردار بوده اند و به همین دلیل باشگاه استقلال برای این بازیکنان آرزوی موفقیت در ادامه فعالیت ورزشیشان را دارد و از زحمان آنها تشکر می کند. همچنین به طور قطع هواداران استقلال همچنان این بازیکنان را عضوی از خانواده این باشگاه می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها