کنایه قلعه‌نویی به مدافع ملی‌پوش

استقلال بازیکنی در حد کاپیتان نداشت

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر از امیرحسین صادقی کاپیتان این تیم انتقاد کرد و گفت: بازیکنی که بار روحی و وزنی تیم را بالا ببرد، نداشتیم و برای همین رضا عنایتی را برای کاپیتانی تیم آوردیم.
کد خبر: ۷۵۶۱۳۴
استقلال بازیکنی در حد کاپیتان نداشت

امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت تیم استقلال در اردوی کیش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما سه قسمت است. یک قسمت افرادی هستند که عضو تیم ملی هستند. قسمت دیگر کسانی هستند که یا مصدوم شده‌اند و یا پول‌شان را نگرفته‌اند و قسمت بعدی ما هستیم که با 13 نفر در این اردو به کیش سفر کردیم.

وی در خصوص جابجایی دروازه‌بان‌های این تیم خاطرنشان کرد: رحمتی اول فصل از این تیم جدا شد. پس از آن یک دروازه‌بان خارجی را آوردیم ولی شرایطی پیش آمد که وحید طالب‌لو به این تیم برگردد. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم با برگشتنش به این تیم بتواند کمک خوبی به استقلال کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات خط دفاعی این تیم در نیم فصل اول بیان کرد: بعضی وقت‌ها در شرایطی گل‌های زیادی می‌زنیم. ولی در همان زمان ممکن است گل هم بخوریم. این نشان دهنده این است که کادر فنی افکار هجومی دارد. طبیعی است که مردم دوست دارند در یک بازی به جای نتیجه یک بر صفر، 2 بر یک یا 3 بر 2 ببینند.

وی اضافه کرد: قوانین فیفا به سمتی رفته که گل زیاد رد و بدل شود. در سال جاری نیز ما این کار را انجام می‌دهیم. اکثر گل‌هایی را که ما دریافت کردیم از روی تاکتیک حریف نیست بلکه اشتباهات فردی است. یعنی 80 درصد گل‌هایی که ما خوردیم این گونه بوده است. ولی به هر صورت ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص رضا عنایتی که از تیم پدیده دوباره به این تیم برگشته است، اظهار کرد: یکی از علت‌هایی که رضا عنایتی را به استقلال برگرداندیم این است که ما داخل زمین بازیکنی که بار روحی و روانی و وزنه تیم را بالا ببرد نداشتیم. به همین دلیل عنایتی را به عنوان کاپیتان تیم آوردیم که هم مقبولیت خوبی دارد و هم بازیکن فرصت طلبی است. من فکر می‌کنم با آمدن رضا عنایتی، مشکل رهبری داخل زمین هم برطرف شود.

از قلعه‌نویی درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل و برآورده شدن انتظاراتش پرسیده شد که وی اینگونه به سایت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، پاسخ داد: به غیر از محسن مسلمان تمام بازیکنانی که مد نظرمان بود را جذب کردیم.

وی با اشاره به اردوی این تیم در کیش یادآور شد: با توجه به تلاش‌های مسئولان ورزشی طی سالیان گذشته و همچنین مدیریت مهندس مونسان، کیش از امکانات ورزشی خوبی برخوردار است و شرایط آب و هوای مساعدی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی را داراست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: این عوامل باعث شده که نه تنها تیم استقلال بلکه همه تیم‌ها برای برپایی اردو به جای برپایی اردو در سایر کشورها ‌به جزیره کیش سفر کنند. البته با مدیریت خوب مونسان امیدواریم که چند زمین چمن مناسب تر در کیش ساخته شود.

(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها