جام جم ورزشی: در پی انتشار اظهارات مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی ، باشگاه پتروشیمی بندرامام لازم می داند در خصوص برخی اظهارات وی توضیحاتی ارایه کند.
کد خبر: ۷۵۳۳۹۵
باشگاه پتروشیمی بندرامام از سرمربی مهرام شکایت می کند

به گزارش جام جم ورزشی ، سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پایان مسابقه تیمش با شهرداری گرگان در هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال ، خطاب به خبرنگار خبرگزاری فارس با انتقاد از قضاوت داوران در مسابقه های فصل جاری لیگ ملی ، به فینال های سال گذشته بین پتروشیمی بندرامام با مهرام اشاره کرد و مدعی شد ؛ "سال گذشته بازی فینال را برای تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درآوردند و در این بازی 80 میلیون تومان پول جابه‌جا شد".(مصاحبه هاشمی با خبرگزاری فارس / جمعه 5 دی ).

از این رو باشگاه پتروشیمی بندرامام با احترام به همه داوران بسکتبال ایران که همواره در طول بیش از یک دهه فعالیت در عرصه بسکتبال آنها را انسان های سالم و فضای قضاوت های داوران بسکتبال را پاک دیده است ، از سرمربی تیم بسکتبال مهرام می خواهد برای جلوگیری از حاشیه ها و دوری جستن از تشویش اذهان عمومی همچنین به منظور شفاف سازی هرگونه ادعایی در این زمینه ، مدارک و مستندات خود را ارایه کند.

باشگاه پتروشیمی بندرامام قهرمان دو فصل پی در پی لیگ برتر بسکتبال هرگز در شکست ها و حتی در سال هایی که قهرمان لیگ برتر نشد به دنبال بهانه تراشی و توجیه شکست با دلایل واهی و اتهام وارد کردن به داوران یا دیگران نبوده و نیست . با این وجود پیگیری هرگونه تهمت و افترا از سوی افرادی که به خود اجازه می دهند تلاش های مجموعه باشگاه پتروشیمی بندرامام ، کادر فنی ، بازیکنان و حمایت های مردمی منطقه و استان دلیرپرورخوزستان را طی یک فصل نادیده بگیرند ، حق قانونی خود می داند.

بر این اساس شفاف سازی اتهامات وارده علیه پتروشیمی بندرامام و دفاع از حقوق هواداران این تیم در راس برنامه های باشگاه خواهد بود . از این رو باشگاه پتروشیمی بندرامام از سرمربی تیم بسکتبال مهرام در صورت نداشتن مدارک و مستندات قانونی و اثبات نکردن ادعاهای خود علیه باشگاه پتروشیمی بندرامام و زیر سئوال بردن قهرمانی فصل گذشته این تیم به فدراسیون بسکتبال و مراجع قضایی شکایت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها