منابع محلی در استان الانبار عراق اعلام کردند در پی فرار دهها نفر از تروریستها از مقابل نیروهای امنیتی، سرکردگان گروه تروریستی داعش، 40 نفر از اعضای خود را در مناطق مختلف استان اعدام کرده اند.
کد خبر: ۷۵۱۸۷۴
داعش 40 عضو دیگر خود را اعدام کرد

به گزارش رسانه های عراق،سرکردگان گروه تروریستی داعش، چهار نفر از اعضای خود را در منطقه التامیم در مرکز شهر الرمادی و 36 نفر دیگر را در شهر هیت در غرب استان الانبار اعدام کردند.

به گفته شاهدان، در پی فرار دهها نفر از تروریستهای داعش و تخلف آنها از مشارکت در نبردهای الحوز و المقدادیه، این تعداد از تروریستها توسط سرکردگانشان اعدام شدند.

هفته گذشته هم، گروه داعش، یکی از تروریستهای ارشد خود به نام معمر توحله را که والی سابق موصل این گروه تکفیری بود، به اتهام افشای اطلاعات و جاسوسی برای یک سازمان اطلاعاتی خارجی از طریق برادرش اعدام کرده بود.

شکنجه و قتل وحشیانه نوجوان 13 ساله

الغدپرس گزارش داد گروه تروریستی داعش، یک نوجوان را در شمال شرق بعقوبه چنان وحشیانه شکنجه کردند که در نهایت به جان باختن وی منجر شد.

یک منبع محلی گفت تروریستهای داعش، این نوجوان 13 ساله را دو روز پیش به سبب آنکه مدعی بودند وی با تلفن همراهش از یکی از مقرهای مخفیانه داعش در عمق باغات روستای ابودهن فیلم گرفته است، ربودند و سپس وی را در داخل یکی از شکنجه گاههای خود به طرز وحشیانه ای شکنجه کردند که صبح روز دوشنبه بر اثر شدت شکنجه و ضرب و شتم، جان باخت، تروریستهای تکفیری سپس جسد این نوجوان را در چندمتری منزل خانواده اش رها کردند.

تروریستهای تکفیری، از چند ماه پیش، بیش از 20 روستا را در شمال شهر المقدادیه در اشغال خود دارند.

آزادی دو روستا و هلاکت 30 داعشی در جنوب تکریت

منابع امنیتی عراق از آزادسازی دو روستا در جنوب تکریت از لوث تروریستهای داعش و هلاکت 30 نفر از آنها خبر دادند.

یک منبع امنیتی به السومریه گفت نیروهای امنیتی عملیاتی را علیه تروریستهای داعش در ناحیه یثرب شهر بلد انجام دادند که به درگیری شدید با آنها منجر شد که طی آن 28 داعشی از جمله چندین تروریست خارجی و دو سرکرده آنها به نام ابودجانه الحشماوی و احمد یاسین به هلاکت رسیدند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی عراق موفق شدند روستاهای البوحشمه و الجمعیه را از لوث داعش پاکسازی کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها