آرایش انتخاباتی انگلیس

نقش فلسطین در انتخابات بریتانیا

وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مسکو هیچ مشکلی برای به رسمیت شناختن دولت فلسطینی ندارد و در اصل روسیه این کار را در اواخر دهه ۱۹۸۰ انجام داده است.
کد خبر: ۷۵۱۰۶۴
روسیه مشکلی برای به رسمیت شناختن فلسطین ندارد

به گزارش ایتارتاس، سرگی لاوروف،وزیر خارجه روسیه گفته است که مسکو تمایل دارد تا در اسرع وقت راه‌حل استقلال فلسطین حاصل شود.

وی افزود: روسیه در اواخر دهه 1980 دولت فلسطینی را به رسمیت شناخت. بنابراین ما مشکلی با به رسمیت شناختن دولت فلسطینی آنگونه که در پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل آمده است، نداریم. مسئله اینجاست که فرآیند صلح چگونه در آینده ادامه خواهد یافت.

لاوروف گفت: ما با همه طرفهای درگیر در ماجرا کار می کنیم تا آنها نهایتا مسئولیت رسیدن به راه حل نهایی را درک کنند، که این شامل همه موضوعات مرتبط با وضعیت دولت فسطینی خواهد بود... ما تمایل داریم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

"ویتالی چورکین"، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز به رسانه‌ها گفت که روسیه آماده است تا از پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل برای تاسیس دولت فلسطینی حمایت کند.

وی گفت: من معتقدم که ما حتما از این (پیش نویس قطعنامه) حمایت خواهیم کرد.

چورکین در ادامه تاکید کرد که تاریخی برای بررسی این سند تعیین نشده است و نویسندگان این پیش نویس و پیشنهاد باید در این خصوص تصمیم بگیرند که آیا آنها آماده ارائه پیش نویس هستند یا نه.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها