جلال مقامی از گویندگان با سابقه و پیشکسوت تلویزیون که هفته گذشته به خاطر مشکل در تکلم راهی بیمارستان شده بود، اکنون در منزل در حال استراحت است و حالش خوب است.
کد خبر: ۷۴۹۳۰۵
جلال مقامی از بیمارستان مرخص شد
رضا حضرتی - خواهرزاده جلال مقامی - حال عمومی این دوبلور قدیمی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: پنجشنبه - 20 آذر ماه - آقای مقامی از بیمارستان به منزل منتقل شدند و در حال حاضر تحت نظر هستند و خدا را شکر حالشان نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر است. در حال حاضر ایشان مشکل خاصی ندارند و فقط به دلیل مشکلاتی که در تکلم و گویش ایشان ایجاد شده بود، فعلا نمی‌توانند راحت صحبت کنند اما خدا را شکر به دلیل اینکه به موقع به بیمارستان منتقل شدند اکنون وضعیت خوبی دارند و پزشک معالجشان اعلام کرده است که طی دو الی سه هفته آینده تکلم ایشان هم به طور کامل به حالت طبیعی برمی‌گردد.


وی همچنین اظهار کرد: از سوی پزشک معالج آقای مقامی یکسری رژیم غذایی در نظر گرفته شده است و تأکید شده که حتما از فشار کاری و استرس دور باشند تا حالش کامل خوب شود.
به گفته رضا حضرتی، جلال مقامی - مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» و دوبلور مطرح کشورمان - شنبه هفته گذشته(15 آذرماه) قبل از اینکه در رادیو البرز سرکارش حاضر شود، کمی از لحاظ تکلم دچار مشکل شده است و نمی توانست به راحتی صحبت کند که سریعا توسط راننده آژانس به بیمارستان قائم کرج منتقل می‌شود.
(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها