ریچارد بیکن، نماینده مجلس عوام بریتانیا و نایب رئیس گروه دوستی این کشور با ایران در سفری که برای شرکت در نشست «جهان علیه خشونت و افراط‌‌گری» به تهران داشت، گفته است، ششم شهریور برای بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران تعیین شده بود اما توسط وزارت خارجه انگلیس لغو شد.
کد خبر: ۷۴۸۹۴۵
لندن، مانع بازگشایی سفارت

او به ایسنا گفته که من از این اتفاق ناراضی هستم و مایل بودم که سفارت در تهران در تاریخ دقیقی که مشخص شده بود بازگشایی می‌شد.

خنده اوباما به پیشنهاد حمله به ایران

میشل باکمن که آخرین روزهای خود را در کنگره می‌گذراند، در مصاحبه‌ای با واشنگتن فری‌ بیکن درباره جلسه مهمانی در کاخ سفید با حضور اوباما، گفت: «من به رئیس‌ جمهور گفتم، باید تأسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کنید؛ چون اگر این کار را انجام ندهید، ایران در زمان ریاست‌ جمهوری شما به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت و اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد، تحت نظر شما اتفاق افتاده و باید به دلیل آن به جهان جواب بدهید.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نماینده جمهوریخواه کنگره، افزود: «پس از طرح این پیشنهاد لبخندی بر صورت اوباما نقش بست و او به من گفت «میشل، (این کار) به این سادگی هم نیست.»

سیدحسن خمینی: نباید به دلیل اختلاف سلیقه، تمام گذشته کسی را نفی کرد

سیدحسن خمینی یادگار امام که به منظور شرکت در سومین یادمان رحلت عالم مجاهد، آیت‌الله حاج شیخ محمد هاشمیان به رفسنجان سفر کرده، در جمع فعالان سیاسی استان کرمان گفت: هرچند همراهان بعد از فتح آدم‌های بدی نیستند مخصوصا این که برخی از آنها جوان هستند و آن زمان نبودند، اما برخی از کسانی که تازه از راه رسیده‌اند، با بمباران تبلیغاتی برخی چهره‌های قدیمی را منکوب می‌کنند. به عنوان مثال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی کم کسی نیست. او زیر تیغ اعدام رفته بود و با لطف خدا از زیر تیغ بیرون آمد؛ ایشان به‌ دلیل تبلیغ امام میان حوزویان در قم به وزیر خارجه امام مشهور بود؛ اکنون ممکن است اختلاف سلیقه‌ای پیش بیاید، اما این‌که تمام سوابق کسی را نفی کنیم صحیح نیست.

به گزارش ایسنا، وی با روایت خاطره‌ای از حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی گفت: مرحوم ابوی ما در یکی از وصیت‌های خویش هنگامی که با ایشان صحبت می‌کردم، با اشاره به چند نفر از یاران امام که برخی از آنها امروز در جمع ما نیستند، گفت که مراقب اینها باشید، اینها روزی نزد امام در نجف آمدند که هیچ قدرت، منصب، بارگاه و پولی در کار نبود و اگر اینها آن روز نبودند، امام در نجف غریب بود. اتفاقا آن روز که ایشان سخن می‌گفت، از دید من برخی از آن افراد با ابوی من بد کرده بودند، اما پدرم بر مراقبت و توجه به آن افراد تاکید کردند.

هشدار محرمانه اف‌.بی.‌آی درباره هکرهای ایرانی

رویترز در خبری مدعی شد، نسخه‌ای از هشدار محرمانه اف‌.بی‌.آی را دیده که در آن پلیس فدرال آمریکا، به موسسات تجاری آن کشور در مورد حملاتی پیچیده از سوی هکرهایی از ایران هشدار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به ادعای رویترز، مدارک فنی اف.‌بی.‌آی نشان از آن دارند که حملات هکرها به‌طور مشخص از دو آدرس آی‌پی، داخل ایران انجام می‌شود. رویترز مدعی است که این هشدارها درباره عملیات «ساطور» است.

مکزیک به‌دنبال خرید پهپادهای ایرانی

نشریه آمریکایی «نشنال‌اینترست» طی گزارشی نوشته است: مکزیک به‌واسطه توان پایین در زمینه ساخت پهپاد و در تلاش برای مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر، احتمالا به خرید پهپادهای ایرانی علاقه‌مند است.

به گزارش فارس، در این گزارش با اشاره به سفر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران به مکزیک، آمده است که «برخلاف مکزیک، ایران برنامه‌های بومی نسبتا قوی در ساخت پهپاد دارد.»

ایران نبود، کردستان سقوط می‌کرد

نظمی گور، نماینده مجلس ترکیه، در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به پرسشی درباره نقش ایران در مبارزه با تروریست‌های داعش در عراق گفت: من اعتقاد دارم که ایران یک قدرت منطقه‌ای مهم در خاورمیانه است و اهمیت بسیاری در برقراری صلح در منطقه دارد. ایران در منطقه‌ای وسیع از افغانستان و خلیج فارس گرفته تا مدیترانه دارای نقشی جدی در صلح، آزادی و ثبات است.

او همچنین گفته است: اگر کمک ایران نبود داعش می‌توانست کردستان و شاید بغداد را اشغال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قربان یوسفی درگاه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۰
۰
اقای رئیس جمهور كشور ما درامدهای فراوانی درداخل دارد تحریم ها هیچگونه اثری بران ندارد اینكه دولت پشت تحریم ها خودراپنهان مینمایدوتمامی مشكلات وفشارهای موجوددرجامع راازتحریم ها میداندیك خوش خیالی بیش نیست اگرشمانمیتوانید باامكانات ودرامدهای داخل كشور شرایط را به سوی ایده ال ببرید شجاعت داشته باشید ازافرادی كه میتواننداین كار راانجام دهند كمك بخواهید یااگرغرورتان اجازه نمیدهدكه ازانان كمك بگیریدلااقل برای نجات كشور هم شده از ریاست جمهوری كناره گیری نمائید تابدینوسیله ازفاجعه های بعدی دركشور جلوگیری شود فراموش نكنید كه حفظ اسلام وكشور برهمه چیز اولویت دارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها