استقرار روزانه 3 هزار اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران

استاندار ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده روزانه 3 هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار اربعین حسینی از عراق به داخل کشور در مرز مهران مستقر می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۸۴۲
استقرار روزانه 3 هزار اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران

محمدرضا مروارید ظهر امروز در جریان بازدید از مرز مهران اظهار داشت: با رایزنی با سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور این مهم در مرز مهران محقق شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: اکنون عملیات بازگشت زوار در مرز مهران آغاز شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مواد غذایی، اسکان موقت و سوخت و وسیله حمل و نقل مهم‌ترین نیازهای اصلی و اساسی زوار در حین بازگشت به کشور بوده که خوشبختانه در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود حجم عمده‌ای از زوار اربعین حسینی مرز مهران را برای بازگشت به داخل کشور انتخاب کنند و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

مروارید تصریح کرد: با هماهنگی با دستگاه‌های متولی داخل استان و مسئولان ارشد کشوری مقدمات بازگشت راحت و آسان زوار در مرز مهران فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تقدیر از مردم استان از جمله مردم مهران گفت: مردم خیر استان ایلام در پذیرایی از زوار حسینی سنگ تمام گذاشتند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها