دو مرد که به اتهام آزار و اذیت دو کودک و کشتن آنها به مرگ محکوم شده بودند، همراه یک متهم به قتل دیگر سحرگاه دیروز در زندان رجایی‌شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۷۴۸۳۷۲
زندگی 3 اعدامی مهر باطل خورد

به گزارش جام‌جم، در نخستین پرونده محکومان اعدامی دو مرد به نام‌های مرتضی و منصور بودند که به اتهام ربودن، آزار و اذیت و کشتن دو پسر خردسال در شهرستان بهارستان غرب استان تهران در زندان به سر می‌بردند.

آنها نخستین قربانی خود را که پسر هفت ساله‌ای به نام امیرمهدی بود دی سال 91 در یکی از محله‌های شهرستان بهارستان ربودند و با انتقال به مخروبه‌ای او را مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس با تخته سنگ بر سرش کوبیدند و وی را کشتند.

با گم شدن این کودک خانواده‌اش به پلیس آگاهی مراجعه و شکایتی را مطرح کردند. چند روز بعد جسد کودک پیدا شد و عاملان جنایت از آن موقع تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. در حالی که پلیس در جستجوی متهمان بود، آنها پسر خردسال دیگری را به نام امیرعلی حوالی رباط‌کریم ربودند و پس از کشتن وی جسد را در کانال مخروبه‌ای رها کردند.

متهمان چند ماه بعد از جنایت‌ها دستگیر شدند. این دو متهم پس از بازجویی به آزار و اذیت دو کودک و قتل آنها اعتراف کردند. به دنبال اعتراف دو متهم، جسد قربانی دوم هم کشف شد.

پرونده دو مرد زندانی خرداد سال گذشته به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و آنها پشت درهای بسته و به طور غیرعلنی محاکمه شدند و قضات دادگاه متهمان را گناهکار شناخته و هردویشان را به دو بار قصاص، یک بار اعدام در ملاعام و تحمل حبس و شلاق محکوم کردند که احکام صادره مدتی بعد از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید و پرونده آنها برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد و شمارش معکوس برای مرگ این دو متهم آغاز شد، اما این دو زندانی دیروز به جای اعدام در ملاعام در زندان رجایی‌شهر کرج و در مقابل اولیای دم به پای چوبه دار رفتند و اعدام شدند. با مرگ آنها مهر باطل بر پرونده زندگی آنها خورد.

سومین اعدامی

سومین متهمی که روز گذشته در این زندان اعدام شد مردی افغانی بود که به دنبال ارتباط پنهانی با یک زن ایرانی، شوهر وی را کشته بود.

این محکوم در مهمانی با یک زن ایرانی آشنا شده و در پی ارتباط پنهانی با وی برای از بین بردن شوهر این زن نقشه قتل را طراحی و اجرا کرده بود.

او سیزدهم تیر سال 89 طبق یک نقشه از پیش تعیین شده به خانه زن و شوهر ایرانی رفته بود و با کشتن مرد خانواده با ضربه‌های چاقو، برای صحنه‌سازی دست و پای همسر او که زن مورد علاقه‌اش بود را با طناب بسته و با سرقت جواهرات از محل جنایت گریخته بود.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران با اطلاع از وقوع این حادثه، به همسر مقتول ظنین شدند و او را دستگیر کردند که وی در بازجویی اعتراف کرد مرد افغان با وی دوست بوده و او شوهرش را کشته است. به این ترتیب مرد افغان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد و به جنایت اعتراف کرد. آنها در دادگاه محاکمه شدند و زن جوان به حبس و مرد افغان به قصاص محکوم شد که احکام صادره تائید و متهم نیز اعدام شد.

گزارش دیگری نیز حاکی است زنی که به اتهام حمل 2 کیلو گرم هروئین و 6 کیلوگرم تریاک چندی پیش از سوی پلیس استان قزوین دستگیر و در دادگاه محاکمه و به اعدام محکوم شده بود، دیروز در زندان این شهر به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مهرداد
United States
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
۰
۰
خداییش اعدام برای اینها كم بوده ولی بازم تشكر از قوه قضاییه به خاطر جدییت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
۰
۰
لعنت خداوند بر این شیاطین باد . انشاالله تبارك و تعالی // از اردبیل
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
۰
۰
عجب دیوهایی پیدا میشه
بی نام
United States
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
۰
۰
اگه جنایات برخی از این افغانیها را از وقتی كه اومدن كشور ما رو بشماریم سر به فلك میذاره واقعا یعنی هنوز مشخص نشده كه اینها باید از كشور طرد بشوند؟
بهزاد
United States
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
۰
۰
باز هم ردپای شوم افاغنه در جنایتی دیگر.

نیازمندی ها