قتل خواهر به دلیل قبول نکردن ازدواج مجدد

برادر بی‌رحم، خواهرش را کشت

مرد جوانی که به خاطر اختلافات خانوادگی، خواهرش را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
کد خبر: ۷۴۷۶۳۱
برادر بی‌رحم، خواهرش را کشت

پنجم فروردین امسال، کشف جسد ناشناس متعلق به یک زن در جاده تلو به کلانتری 166 لواسانات اعلام شد.با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های نخست مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدودا 50 ساله است که به علت خفگی به قتل رسیده بود.

با آغاز رسیدگی به پرونده فردی نیز همزمان با کشف جسد با مراجعه به پلیس آگاهی به ماموران گفت: نزدیک به 20 روز است که از خواهرم به نام «سکینه» 54 ساله که پس از متارکه از همسرش، به تنهایی زندگی می کند، اطلاعی ندارم.

با توجه به تشکیل پرونده فقدانی در پایگاه چهارم آگاهی و آغاز رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان این پایگاه با بررسی بانک اطلاعاتی اجساد ناشناس موفق به شناسایی هویت جسد کشف شده در جاده تلو شدند.

در حالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، در نهایت روز 30 فرودین خواهرزاده مقتول با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی مطالبی را بیان داشت که باعث شناسایی و دستگیری قاتل شد.

خواهرزاده مقتول به کارآگاهان گفت: امروز وقتی با دایی ام بیرون بودیم کارت شناسایی و طلا و جواهرات عمه ام (مقتول) را در زیر صندلی ماشین او پیدا کردم.

با توجه به اظهارات خواهرزاده مقتول، بلافاصله برادر مقتول دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

برارد مقتول در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از مدارک شناسایی و طلا و جواهرات خواهرش در زیر صندلی ماشین شد تا اینکه لب به اعتراف گشود و به قتل خواهرش اعتراف کرد.

وی به ماموران گفت: به خاطر اختلافاتی که با خواهرم داشتیم روز حادثه همراه با یک نوشیدنی مسموم تهیه کرده بودم به خانه خواهرم رفتم و از او خواستم تا برای صحبت در خصوص برخی اختلافات، سوار ماشین من شود. زمانی که خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید، بیهوش شد و من نیز گردنش را به صندلی بسته و به سمت جاده تلو حرکت کردم. پس از رسیدن به جاده تلو و اطمینان از مرگ خواهرم، جسد را از ماشین بیرون انداختم و به خانه خواهرم رفتم و طلا و جواهرات و مدارک شناسایی وی را نیز سرقت کردم.

با اعتراف متهم، پرونده وی در حالی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ارجاع شد که خانواده مقتول رضایت خود را اعلام کردند بنابراین صبح امروز این مرد از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

متهم در این جلسه به هیات قضایی گفت: خواهرم طلاق گرفته بود و به تنهایی زندگی می کرد. برای همین پشت سرش حرف زیاد بود. به همین دلیل از او می خواستم که یا با من زندگی کند و یا ازدواج کند ولی خواهرم مخالفت می کرد. روز حادثه هم سر همین با موضوع با او درگیر شدم و تنها با همین انگیزه او را به قتل رساندم.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم خود را در این خصوص صادر کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها