شبکه‌‌‌های مختلف تلویزیون برای امروز و فردا پخش فیلم‌هایی مانند بارانداز، رستگاران، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی و حتی اگر شب باشد را در جدول پخش خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۷۴۵۶۸۲
جانی‌دپ «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» را به تلویزیون می‌آورد

شبکه یک

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، پرواز تا خورشید

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «پرواز تا خورشید» به کارگردانی دونگ ون کیم، فردا ساعت 14 و 50 از شبکه یک پخش خواهد شد.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، «خرس مهتاب» ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، آرزوهای برباد رفته

فردا:‌ساعت 9، فوتبالیست‌های شیطون ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، حقه

فیلم انیمیشن «خرس مهتاب» به کارگردانی توماس بودنشتین و مایک مائوروس، امروز ساعت 9 از شبکه دو به نمایش در می‌آید.این شبکه برای ساعت 23 و 30 دقیقه فیلم سینمایی آرزوهای بر باد رفته را در نظر گرفته است. سانا لاتان، آئودرا مکدونالد و سین پی دیدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه دو برای فردا ساعت 9 فیلم سینمایی «فوتبالیست‌های شیطون» به کارگردانی گرنز را در جدول پخش قرار داده و فیلم سینمایی حقه به کارگردانی جان هرینیاک، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش در می‌آید.ماریان زید زیل، آندری چیرا و کارولینا گروسکادر در این فیلم بازی کرده‌‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 2 و 10 دقیقه، بارانداز ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 19 و 15 دقیقه، رستگاران 1

فردا: ساعت 30 دقیقه، زنان افسانه‌ای ‌‌‌/‌‌‌ فردا: ساعت 19 و 15 دقیقه،‌ رستگاران 2

فیلم تلویزیونی «بارانداز» به کارگردانی مهدی کرم پور ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز از شبکه سه پخش می‌شود.امیریل ارجمند، مجید مظفری و سپیده علایی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه سریال «رستگاران» ساخته سیروس مقدم را در قالب دو تله فیلم برای پخش آماده کرده است که قسمت اول آن امروز ساعت 19 و 15 دقیقه به نمایش در می‌آید و قسمت دوم آن فردا در همین ساعت پخش می‌شود.آتیلا پسیانی، کاوه خداشناس و روناک یونسی در این سریال بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زنان افسانه‌ای» به کارگردانی فرانکی چان و با بازی سیسیلیا چاونگ،30 دقیقه بامداد فردا از شبکه سه به نمایش در می‌آید.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، یک روز در مسابقه

فردا: ساعت 12 و 30 دقیقه، کارای قهرمان ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 20 و 30 دقیقه،‌ بیسکویت سبز

فیلم سینمایی«یک روز در مسابقه» به کارگردانی سم وود، امروز ساعت 15 از شبکه چهار به نمایش در می‌آید. این فیلم با بازی برادران مارکس محصول سال 1937 آمریکاست و داستان آن در یک آسایشگاه سالمندان رخ می‌دهد.شبکه چهار برای ساعت 12 و 30 دقیقه فردا هم فیلم سینمایی «گادای قهرمان» به کارگردانی ژیانگ فنگ را در نظر گرفته است.این فیلم محصول سال 2002 چین است که در ژانر تاریخی و حماسی تولید شده است.

فیلم سینمایی «بیسکویت سبز » به کارگردانی ریچارد فلیشر، محصول سال 1973 آمریکا، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما چهار به نمایش در می‌آید.چارلتون هستون و ادوارد جی رابینسون در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 20 و 45 دقیقه، گلوله نامرئی

فردا: ساعت 9، مولان ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، مخمصه ‌‌‌/‌‌‌ ساعت 21 و 30 دقیقه، گزارش پلیکان

فیلم سینمایی «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به کارگردانی تیم برتون، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.در این فیلم جانی دپ نقش اصلی را بازی می‌کند.این شبکه برای ساعت 20 و 45 دقیقه فیلم «گلوله نامرئی» به کارگردانی ویچ کاوسایانادا را برای پخش تدارک دیده است. آنتونیو باندراس، لوسی لیو و تالیسا سوتو در فیلم سینمایی «گلوله نامریی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی جینگل ما، فردا ساعت 9 از شبکه تهران به نمایش در می‌آید. دی زائو، جایسی جان و کوچن در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌‌‌اند.

این شبکه برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه فیلم سینمایی«مخمصه» به کارگردانی تری جورج را در جدول پخش خود قرار داده است.براندون فراستر، کالم مینی و مارتین مک کین بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی«گزارش پلیکان» به کارگردانی آلن جی پاکولا، هم فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.جولیا رابرتز و دنزل واشنگتن بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، معمای عدالت

فردا:‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، عهدی بسته‌ام با تو

فیلم تلویزیونی «معمای عدالت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رسول صانعی، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.سعید پور شعبانی، محمد نعمت، ایرج رنجبر و بهاره جلیلیان در این فیلم که از تولیدات صداوسیمای مرکز همدان است ایفای نقش کرده‌اند. شبکه شما فیلم تلویزیونی «عهدی بسته ام با تو» به کارگردانی یاسر طالبی را برای فردا ساعت 13 و 30 در نظر گرفته است.

شبکه قرآن و معارف

فیلم سینمایی «حتی اگر شب باشد» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «سفر به زمان» به کارگردانی امیر شهاب رضویان فردا ساعت 10 از شبکه آموزش به نمایش در می‌آید.رضا بهبودی و خسرو احمدی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ‌ساعت 20، پاندای کونگ‌فوکار

فردا: ساعت 20، شهر موش‌های 1

انیمیشن سینمایی « پاندای کونگ فو کار1» امروز ساعت 20 از شبکـه پویا به نمایش در می‌آید. این شبکه برای فردا ساعت 20 هم فیلم شهر موش‌ها 1 را در جدول پخش خود قرار داده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «داستان»، «حیثیت»، «تابش رنگین کمان»، «نیمه روشن» و «روزنامه‌ای در خط مقدم» فردا در ساعت‌های 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها