غلامعلی حدادعادل نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی همراه با همسرش، دکتر طیبه ماهروزاده و جمعی از مسئولان قوه قضائیه شامگاه گذشته به تماشای فیلم «شیار 143» در سینما آزادی نشست.
کد خبر: ۷۴۵۴۲۹
حدادعادل و همسرش در سینما‌ آزادی/ تصاویر

حدادعادل که سه شنبه شب همراه با مردم فیلم«شیار 143» با مضمون دفاع مقدس را تماشا می کرد، پیش از آن، چند جلد قرآن نفیس که توسط خود وی ترجمه شده است، را نیز به تعدادی از عوامل فیلم هدیه کرد.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در سخنانش از خانم نرگس آبیار نویسنده و کارگردان «شیار 143» و محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی تجلیل به عمل آورد.

دکتر حداد عادل هنگام اهدای قرآن خطاب به نرگس آبیار گفت: خوشحالم که برای دیدن فیلم سینمایی «شیار 143» به سینما آمده ام. من پیشتر از طریق رسانه‌ها درباره شما شنیده و خوانده بودم و خرسندم که اکنون فرصتی دست داد تا کارگردان این فیلم سینمایی را از نزدیک ببینیم و با شما آشنا شوم.

همچنین طیبه ماهروزاده عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و همسر غلامعلی حدادعادل در سخنانی گفت: واقعیت این است که مشغله روزانه اجازه دیدن برخی از فیلم های روز را نمی دهد اما زمانی که شنیدم قرار است فیلم «شیار 143» به کارگردانی یک بانوی فعال در عرصه ادبیات و سینما را ببینم با وجود همه مشغله کاری، برای دیدن این فیلم سینمایی آمدم.

http://namehnews.ir/files/fa/news_albums/194098/1098/resized/resized_46799_713.jpg

وی افزود: بسیار خوشحالم که بانوان مملکتمان در عرصه های مختلف حضوری پر رنگ و مفید دارند و امیدوارم شرایط مناسب برای ساخت آثاری از این دست بیش از پیش فراهم شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها