آغاز دور جدید نوسانات دریاچه با کاهش تراز

خزر، «آب» می رود + عکس

استاندار سمنان از برگزاری نشست مشترک مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران سمنان خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان استان سمنان برای انتقال آب خزر به کویر مرکزی مصمم است.
کد خبر: ۷۴۴۹۶۳
مجمع نمایندگان استان برای انتقال آب خزر به کویر مرکزی مصمم است

به گزارش خبرنگار جام جم در سمنان محمد زند وکیلی گفت:هم‌اکنون موضوع کم‌آبی به چالشی جدی و بحرانی مهم در استان سمنان تبدیل شده است تصریح کرد: در این جلسه درباره رفع معضل آب به عنوان مشکل اساسی استان سمنان تبادل نظر شد.

استاندار سمنان با اشاره به طرح موضوع انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران در این نشست افزود: پیمانکار پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با حضور در این نشست توضیحاتی را درباره این انتقال اساسی مطرح کرد.

وکیلی با اشاره به نقش مهم و انکارناپذیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای این پروژه مهم ملی گفت: در این نشست مقرر شد تا موضوع انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران در راستای حل دائمی مسئله آب در استان سمنان به‌عنوان یک نیاز اساسی، از سوی مسئولان و نمایندگان این استان پیگیری شود.

وی بیان کرد: موضوع اعتبارات استان سمنان و پائین بودن رتبه اعتباری این استان از دیگر موارد مطرح شده در نشست مشترک مسئولان استان سمنان با مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی بود و در این زمینه مقرر شد تا برای افزایش و ارتقای اعتبارات استان در لایحه بودجه اقدامات لازم از سوی نمایندگان و مدیران استان سمنان در مجلس صورت پذیرد.

به گفته استاندار سمنان،در این جلسه مسائل و مشکلات مختلف حوزه‌های انتخابیه این استان نیز از سوی نمایندگان هر حوزه انتخابیه مطرح شد.

وکیلی اظهار داشت:دستورهای لازم برای حل مشکلات در نقاط مختلف استان سمنان صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها