شبکه تلویزیونی سی.‌بی.‌سی کانادا اعلام کرد، گزارشی رسمی در مورد امنیت سفارت سابق این کشور در ایران نشان می‌دهد که تهدید موجود علیه مقامات این سفارت به آن وخامتی که دولت اتاوا در آن زمان اعلام کرده بود، نبوده است.
کد خبر: ۷۴۴۹۱۴
سفارت سابق کانادا در معرض تهدید نبود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جان برد، وزیر امور خارجه کانادا زمانی که تعطیلی سفارت این کشور را بیشتر از دو سال پیش در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد، به نگرانی‌ها در مورد امنیت دیپلمات‌های کانادا در تهران استناد کرده بود.

پرس تی‌وی: اسرائیل منافقین را آموزش می‌دهد

شبکه تلویزیونی «پرس تی‌‌وی» در گزارشی از آموزش اعضای سازمان تروریستی منافقین از سوی عوامل رژیم صهیونیستی در مرز اردن با عربستان سعودی به‌منظور سازماندهی حملات تروریستی در ایران و عراق خبر داد.

به گزارش فارس، منابع آگاه که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، گفته‌اند که تروریست‌های این گروه در حال آموزش چگونگی انجام حملات تروریستی در خاک ایران و عراق هستند و عوامل اسرائیلی آموزش‌های تکنیکی و فناوری اطلاعات (IT) در این خصوص را به آنها ارائه می‌کنند.

در اخباری که پیش از این منتشر شده‌، اعلام شده بود که افراط‌گرایان پیش از عزیمت به سوریه و عراق و پیوستن به گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر القاعده، جبهه النصره و داعش در اردن آموزش نحوه بمبگذاری می‌بینند.

قدردانی آیت‌الله نوری‌همدانی از نقش سردار سلیمانی در منطقه

آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید، دیروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی گفت: سردار قاسم سلیمانی افتخار مسلمانان و نظام است.

به گزارش نسیم، وی افزود: قاسم سلیمانی یک نفر نیست بلکه یک تفکر است که امروز آمریکایی‌ ها به این موضوع پی برده‌اند و با وجود سردار سلیمانی تمام توطئه‌ها در منطقه شکست می‌خورد.

اطاعت: اصلاح‌طلبی نیاز به اصلاحات دارد

جواد اطاعت، فعال اصلاح‌طلب با بیان این‌که جریان اصلاحات که خود را اصلاح‌طلب می‌داند و مدعی است که می‌خواهد نظام سیاسی و ساختارها را اصلاح کند، نیاز به بازاندیشی دارد، گفت: اصلاح‌طلبی، نیازمند اصلاحات است.

وی در گفت‌وگو با تسنیم، بیان کرد: من اعتقاد دارم اگر در کشور جریان اصولگرا همه طیف‌ها و دیدگاه‌های مختلف را یکجا جمع کند و به‌ عنوان یک حزب فعال شود و جریان اصلاح‌طلب نیز به‌عنوان یک حزب فعال باشد نه به‌عنوان یک جبهه، به‌نفع کشور است و موجب نظام دوحزبی و ثبات نظام سیاسی می‌شود.

بازخوانی سخنرانی هاشمی درباره «ولایتیون»

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، گزیده سخنان وی در مهرماه سال ۹۱ را منتشر کرد.

وی در این سخنرانی با بیان این‌که باید تلاش کنیم تفسیری هر چه مردمی‌‌تر از اصل ولایت فقیه در اختیار جامعه قرار دهیم، گفته است: مخالفان حکومت اسلامی و ولایت فقیه از قبل از انقلاب زمانی که مبارزه با شاه به مرحله خطر و جانفشانی رسید، تحت‌عنوان «ولایتیون» با برنامه و اعتقادات حضرت امام برای مبارزه و تشکیل حکومت اسلامی به مخالفت پرداختند.

آنها اعتقاد داشتند تا ظهور امام عصر(عج) هیچ پرچمی تحت‌عنوان حکومت اسلامی نباید برافراشته شود. نظر منفی امام (ره) به این طیف ولایتیون زمان شاه تا پایان عمر ادامه داشت ولی متأسفانه این طیف با نفوذ به برخی باندهای قدرت، تحت شعارهای ظاهرالصلاح و اسلامی و البته عملکردهای ضداسلامی خود، ضربات خود را به انقلاب، نظام اسلامی و بخصوص رکن اساسی آن یعنی ولایت فقیه وارد می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها