
تجدید نظر در موتور دو سیلندر 798 سیسی که در حال حاضر 90 اسب بخار نیرو در دور موتور 8,000 در دقیقه تولید میکند، با افزایش 3 اسب بخاری قدرت همراه خواهد بود و البته گشتاور 86 نیوتن متری در دور موتور 5,800 دست نخورده باقی میماند.
برای انتقال نیرو هم نسبت دندههای اول و دوم کوتاهتر شده است. این باعث میگردد تا شتاب بهتری برای این موتورسیکلت حاصل گردد.
سیستم تعلیق جدید نیز متشکل از یک دوشاخه وارونه تلسکوپی در جلو و بازوی آلومینیومی قابل تنظیم با فنر استروت در عقب و بازوی نگهدارنده چرخ یک طرفه میباشد.
ترمزهای جلو شامل دو دیسک با اندازه 320 میلیمتر با کالیپرهای چهار پیستونی شعاعی و در عقب یک دیسک 265 میلیمتری با یک کالیپر شناور تک پیستونی میباشند.
نکته جدید افزودن سیستم ترمز ضد قفل ABS به صورت استاندارد و بدون پرداخت هزینه اضافه است.
برای اولین بار در این کلاس، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ASC و تنظیم سیستم تعلیق به صورت الکترونیکی ESA هم در دسترس میباشند.(پدال)

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد