شهرآورد از امروز در شبکه یک

پخش برنامه «شهرآورد» از امروز از شبکه یک آغاز می‌‌شود، این برنامه روزهای یکشنبه تا چهارشنبه با زبانی طنز به معضلات جامعه می‌پردازد.
کد خبر: ۷۴۴۱۱۲
شهرآورد از امروز در شبکه یک

شهرآورد برنامه‌ای عصرگاهی و اجتماعی است که به معضلات، دغدغه‌های اخلاقی و رفتاری جامعه برای نسل جوان با زبانی طنز می‌پردازد.

«قصه‌های شهرزاد»، «سلفی‌نگاری»، «جوونم جوونای قدیم» و «ممیزی شعر و ترانه» برخی از بخش‌های این برنامه است که آیتم آخر نمایشی است که در آن هر بار خواننده‌ای برای دریافت مجوز برای ترانه‌هایش به یک اداره ممیزی می‌رود و با اتفاقات طنزی مواجه می‌شود.

تعداد زیادی مرد سفید پوش در برنامه حضور دارند که نسبت به موضوعات برنامه واکنش نشان می‌دهند.

برنامه شهرآورد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده، روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 15 و 45 دقیقه تا 17 به صورت زنده پخش می‌شود. اجرای این برنامه را سعید پورمحمودی مجری رادیو به عهده دارد.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که جایگزین برنامه «امروز هنوز تموم نشده» شده است.

برخی از عوامل سازنده این برنامه عبارتند از سردبیر و دستیار کارگردان ریحانه سعیدیان، مدیر تولید هادی خرسند، نویسنده مجتبی خسروی (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سعیده نامداری/
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
سلام/ برنامه حرفهایش برایم این امر را تداعی می كند كه باید جامعه سالم و البته شهری ارمانی را هر كدام از شهر وندان رقم بزنند و همه معضلات اجتماع را با هم گره گشایی كنیم / ایتمهایش را با زبان غیر مستقیم می گوید كه بسیار اثر گذار است / چرا كه در این زمانه حرفها نباید برای مخاطب / خاصه نوجوان و جوان رنگ پند و نصیحت بگیرد / در هر حال شهر ی ارام و ایده ال در سایه سار المانهای زیبایی شناسانه با همكاری مخاطب و دست اندكاران این برنامه مهیا خواهد شد // سپاس
بهار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۰
۰
سلام برنامه امروز 25اذر مهمونی داشت كه ادعا میكرد در زمان كما رفتنش وارد یه دنیای دیگه شده و دنیای پس از مرگو دیده و اونجا رو به یه باغ پر از گل ودیدن اجدادش توصیف كرد و ماجرای خواب دیدن حضرت عباس و شفا گرفتنش رو گفت و اینكه تو اون دنیا چون داییش نزاشته سوار اسب بشه نمرده و به این دنیا برگشته سوالم اینه صحت حرفهای این اقا رو كی تایید كرده؟
پوریا حسن پور
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
مرسی از برنامه خوب تون امید وارم مهمان های خوب و تاثیر گذار مثل مهمان های دوشنبه و سه شنبه بیارین

با تشكر

نیازمندی ها