کیا در نمایشگاه خودرو لس آنجلس از نسل جدید محبوب ترین شاسی بلند سایز متوسط کره جنوبی رونمایی کرد البته در ماه گذشته تبلیغاتی در مورد این خودرو منتشر شده بود اما اینبار این خودرو به صورت رسمی برای عموم به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۷۴۱۴۸۵
کیا، سورنتو 2016 را رونمایی کرد +عکس

سورنتویی که قرار است به بازار آمریکا عرضه شود کاملا متفاوت با مدلی خواهد بود که برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. سه پیشرانه برای این بازار در نظر گرفته شده است.

موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 185 اسب بخار و 241 نیوتن متر، موتور 2 لیتری توربو با توان تولید 240 اسب بخار و 352 نیوتن متر و در آخر موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری با توان تولید 252 اسب بخار و 341 نیوتن متر که همگی آن ها به گیربکس 6 سرعته خودکار و سیستم چهارچرخ متحرک مجهز شده اند.

با وجود اینکه ظاهر سورنتو بسیار تغییر کرده و در قسمت هایی زیادی از آن از تزئینات کرومی استفاده شده است اما داخل کابین سورنتو بسیار بهتر از خارج آن طراحی شده و باید گفت که نسبت به نسل گذشته بسیار جذاب تر شده است.

اگر کامل ترین مدل سورنتو را تهیه کنید، می توانید از تجهیزاتی مثل روکش چرمی صندلی ها به همراه گرمکن در جلو و عقب، صفحه نمایش 8 اینچی، سانروف و 12 بلندگو استفاده کنید. (خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها