آیت‌الله موحدی کرمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی بسیار مهم است و باید کسانی که ولایت را قبول دارند با هم متحد شوند.
کد خبر: ۷۴۱۴۴۹
موحدی کرمانی: اصولگرایان با هر سلیقه‌ای، وحدت کنند

وی خاطرنشان کرد: در کشور چند گروه هستند که عنوان اصولگرایی دارند. اینها باید با هم یکی شوند. همه اشخاص و گروه‌هایی که خود را اصولگرا می‌دانند، فقط یک راه دارند و آن این‌که در انتخابات آینده، یک فهرست انتخاباتی واحد بدهند.

موحدی کرمانی افزود: ارائه چند فهرست انتخاباتی از سوی اصولگرایان در انتخابات آینده، به نفع رقیب تمام می‌شود.

رد طرح افزایش اختیارات وزیر دادگستری

شورای نگهبان طرح نحوه اجرای قسمتی از اصل ۱۶۰ قانون اساسی مربوط به وظایف وزیر دادگستری را رد کرد.

به گزارش فارس، پیش‌تر نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح 2 فوریتی نحوه اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی را به تصویب رسانده بودند که بر اساس بخشی از آن، با گسترش حیطه وظایف و اختیارات وزیر دادگستری، این وزیر نیز مانند دیگر وزرا در مقابل مجلس ملزم به پاسخگویی می‌شد.

وکیل غنچه قوامی استعفایش را تائید کرد

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی، استعفایش از وکالت در پرونده غنچه قوامی را تائید کرد.

این وکیل دادگستری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مادر غنچه قوامی اصرار داشت که استعفا دهم و من نیز این کار را انجام دادم.

وی با بیان این‌که ظاهرا رای این پرونده صادر شده است، ادامه داد: چون دیگر وکالت غنچه قوامی بر عهده من نیست، وکیل جدید وی باید پس از ابلاغ رای صادره تجدیدنظرخواهی و کارها را پیگیری کند. جلسه محاکمه غنچه قوامی در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام سه‌شنبه بیست‌ودوم مهر 1393 برگزار شد.

لاوروف: غرب به دنبال تغییر نظام در روسیه است

وزیرخارجه روسیه غرب را به تلاش برای تغییر نظام در روسیه با استفاده از گزینه تحریم علیه مسکو متهم کرد و گفت: غرب آشکارا نشان داده که نمی‌خواهد روسیه را مجبور به تغییر سیاست‌هایش کند بلکه می‌خواهد تغییر نظام در روسیه تضمین شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارات سرگئی لاوروف، نشان‌دهنده تشدید تنش‌ها میان مسکو و غرب است.

لاوروف که دیروز در نشستی در مسکو صحبت می‌کرد، افزود: در کشورهای غربی در این مقطع زمانی افرادی هستند که می‌گویند لازم است تحریم‌هایی اعمال شود تا اقتصاد کشوری که تحریم شده، فرو بپاشد و اعتراض‌های عمومی به راه بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها