روسای سازمان سینمایی و رسانه ملی با هم دیدار کردند

درخواست‌های سینمایی ایوبی از سرافراز

با حکم رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد اخگری به سمت معاون برون مرزی این سازمان منصوب و مشغول به کار شد. پیش از اخگری، دکتر محمد سرافراز رییس کنونی رسانه ملی، این مسئولیت را برعهده داشت.
کد خبر: ۷۳۹۸۲۳
اخگری معاون برون مرزی صدا و سیما شد

سرافراز در حکم انتصاب اخگری، برای وی در جهت « تحقق آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری» آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش روابط عمومی برون مرزی، دکتر اخگری از مدیران باتجربه و با سابقه صدا و سیما است که پیش از این به عنوان مدیر رادیو آلمانی، مدیر آموزش و مدیرکل رادیوهای اروپا و آمریکا فعالیت داشت. دکتر اخگری همچنین عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما است.

او به زبان آلمانی تسلط دارد و دارای آثار و تالیفاتی همچون ترجمه آثار گوته شاعر و نابغه بزرگ آلمانی در مدح حضرت رسول اکرم (ص)، حدیث نامکرر عشق (سفرنامه تازه مسلمان اروپایی به مکه)، ادبیات فولکور ایران، ماه برج عصمت (درمدح حضرت معصومه (س)، نغمه حضرت محمد(ص) و تألیف ژورنالیسم رادیویی است.

او متولد 1351 در گلپایگان است، مدرک کارشناسی تحصیلی خود را در رشته زبان و ادبیات آلمانی دریافت کرده، کارشناسی ارشد او در رشته زبان و ادبیات فارسی است و دکترای خود را هم در رشته عرفان اسلامی اخذ کرده است.

اخگری سال 1373 وارد سازمان صداوسیما شد و از سال 1378 تاکنون در بخشهای مختلف بخش برون مرزی رسانه ملی فعالیت داشته است.

دکتر اخگری همچنین با حکم رییس رسانه ملی، مدیریت شبکه بین المللی پرس تی وی را نیز برعهده گرفت. این شبکه انگلیسی زبان که فقط در مهرماه گذشته 100 میلیون بازدیدکننده در وب سایت اینترنتی اش داشته اشت، نقش مهمی در اطلاع رسانی وقایع بین المللی دارد.

از جمله رسانه های تحت پوشش معاونت برون مرزی صدا و سیما می توان به 33 رادیو به زبان های مختلف و شبکه های بین المللی العالم، الکوثر، سحر، هیسپان تی وی و شبکه خانوادگی فیلم و سریال آی فیلم اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها