کاهش زنگ ورزش سوم دبیرستانی‌ها

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ تربیت بدنی در سال سوم متوسطه از دو ساعت به یک ساعت کاهش یافته است و در تلاش هستیم تا این زمان را به دو ساعت افزایش دهیم اما هنوز مصوب نشده است.
کد خبر: ۷۳۸۱۳۰
کاهش زنگ ورزش سوم دبیرستانی‌ها

مهرزاد حمیدی‌، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم ر پاسخ به این پرسش " هم‌اکنون ساعت درس تربیت بدنی برای دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان یک ساعت است، این در حالی است که زنگ ورزش در تمام پایه‌های تحصیلی دو ساعت است، آیا قرار نیست زنگ ورزش دانش‌آموزان سال سوم متوسطه نیز به دو ساعت افزایش یابد؟" اظهار داشت: هم‌اکنون زنگ ورزش دانش‌آموزان سوم دبیرستان یک ساعت است که این مقوله مورد انتقاد معاونت تربیت بدنی وزاتخانه است.
وی افزود: در سال‌های گذشته به دلیل حجم بالای دروس دانش‌آموزان سوم دبیرستان و کمبود زمان، تصمیم گرفتند تا یک ساعت از زمان درس تربیت بدنی را کاهش دهند. هم‌اکنون در حال تلاش و مذاکره با شورای عالی آموزش و پرورش هستیم تا کاهش ساعت زنگ ورزش سوم دبیرستانی‌ها را جبران کنیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تا زمانی که شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع را مصوب نکند نمی‌توانیم ساعات درس تربیت بدنی را افزایش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها