رئیس مجلس شورای اسلامی از اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی خواست در مقابل هتاکی های رژیم صهیونیستی به قبله اول مسلمین جهان ایستادگی و با آن مقابله کند.
کد خبر: ۷۳۶۲۷۵
اتحادیه بین المجالس اسلامی مقابل صهیونیستها بایستد

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی لاریجانی امروز یکشنبه در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به قبله اول مسلمین گفت: باید در مقابل این اقدام شنیع صهیونیست‌ها ایستادگی کرد و دولت های اسلامی در مقابل آن باید بایستند.

رئیس مجلس همچنین با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین افزود: بار دیگر مردم مسلمان ایران اسلامی غیرت دینی خود را نشان دادند و ما در مقابل این همت بلند سرتعظیم فرود می‌آوریم.

ارجاع دو ماده طرح حمایت از آمران به معروف به کمیسیون تخصصی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مواد 17 و 18 آن را بررسی کردند و تصمیم گرفتند این مواد برای کارشناسی بیشتر به کمیسیون مشترک تخصصی (فرهنگی و قضایی) ارجاع شود.انتخاب اعضای ستادهای استانی و شهرستانی و تعیین وظایف ستاد و مغایرت نداشتن آن با دستگاه ها و وزارتخانه های دیگر از جمله مواردی بود که قرار شد در کمیسیون مشترک بررسی بیشتر شود.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ریاست آقای لاریجانی آغاز شده است، طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها و لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در دستور کار قرار دارد.

این دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی مجلس در دوره نهم است که با حضور 196 نفر از نمایندگان رسمیت یافت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز طرح حمایت از احداث ، تجهیز ، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها و لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم رادر دستور کار دارند.

نمایندگان همچنین قرار است به طرح الزام سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت براساس دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی ، طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی و ادامه طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر رسیدگی کنند.

ارائه گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت ، معدن و تجارت درباره واردات کالاهای راهبردی و تنظیم بازار این کالاها و نیز انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی و بهداشت مجلس به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی از جمله مواردی است که نمایندگان به آنان رسیدگی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها