این سریال برای پخش در دهه آخر صفر در دست تولید است

«بی‌قراری» در شبکه تهران دیدنی می‌شود

تصویربرداری سریال تلویزیونی «بی‌قراری» به‌کارگردانی رسول صانعی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در تهران ادامه دارد و قرار است این سریال در دهه آخر صفر از شبکه تهران پخش شود.
کد خبر: ۷۳۶۱۴۱
«بی‌قراری» در شبکه تهران دیدنی می‌شود

صانعی، کارگردان بی‌قراری درباره تولید این سریال به جام‌جم گفت: من، محسن رحمانی و سعید ریاحی‌فر نگارش فیلمنامه سریال تلویزیونی بی‌قراری را بر اساس طرحی از اکبر تحویلیان که تهیه‌کنندگی این سریال را هم به عهده دارد، آغاز کردیم. نگارش فیلمنامه حدود یک ماه و نیم زمان برد و بعد از آن پیش‌تولید آغاز شد.

وی ادامه داد: این سریال بنا به پیشنهاد شبکه تهران در ده قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش در دهه آخر صفر تولید می‌شود. برای نگارش سریال بی‌قراری دو موضوع را مدنظر داشتیم. اول توحید و بعد امر به معروف و نهی از منکر. گرچه این سریال تم مذهبی دارد، اما تلاش می‌کنیم به دام شعار‌زدگی نیفتیم تا پیام‌های سریال به صورت غیرمستقیم به بیننده منتقل شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

این کارگردان عنوان کرد: این سریال به معنویت و توسل می‌پردازد و مخاطب در هر قسمت با اتفاقات مختلفی روبه‌رو می‌شود.صانعی با اشاره به دیگر پیام‌های سریال بی‌قراری افزود: ما در این سریال سعی می‌کنیم نشان دهیم که ائمه همیشه ما را دعوت می‌‌کنند و هر کس به فراخور خودش به این دعوت پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به روند تولید این سریال گفت: ده روز قبل از محرم این سریال را کلید زدیم و تصویربرداری را از شرکت مهندس (امیرمحمد زند) شروع کردیم و اکنون در خانه مهندس مشغول ادامه ضبط دیگر صحنه‌های این سریال هستیم. بعد از تمام شدن این لوکیشن در یک هیات مذهبی تصویربرداری را ادامه می‌دهیم.

صانعی ادامه داد: تاکنون 40 درصد تصویربرداری سریال بی‌قراری تمام شده و حامد رضی همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است تا این سریال بموقع برای پخش آماده شود.

داستان این سریال درباره مهندس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده و چون تصورش این است که توسلات دینی خانواده‌اش در شفای مادر تاثیری نداشته، تعلقات دینی و مذهبی‌اش رنگ می‌بازد، اما با اتفاقاتی که برای او و همسرش می‌افتد، دوباره به امام حسین (ع) متوسل می‌شود و... این کارگردان با اشاره به بازیگران این سریال گفت: امیرمحمد زند نقش مهندس احمد، مریم کاویانی نقش عطیه خواهر احمد، عمار تفتی و مهدی صباحی نقش شرکای احمد، نیلوفر شهیدی نقش آرزو همسر احمد، صدرالدین حجازی نقش دایی احمد، شهرزاد کمال‌زاده نقش منشی شرکت و علی ثانی‌فر هم نقش بازپرس را بازی می‌کنند.

وی درباره انتخاب بازیگران این سریال توضیح داد: بدون تردید هر کارگردانی با توجه به فیلمنامه‌ای که در دست دارد و متناسب با نقش‌ها بازیگران را انتخاب می‌کند. بنابراین باهمراهی تهیه‌کننده تلاش کردیم تا بازیگرانی انتخاب کنیم که با نقش‌ها همخوانی داشته باشند. خوشبختانه توانستیم بازیگران مناسب را انتخاب کنیم.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری احمد گودرزی، صدابردار رضا کنشلو، طراح گریم حسین اردستانی، طراح صحنه و لباس محمد صادقی، دستیار اول کارگردان محمد بکایی، برنامه‌ریز احمد صانعی، تدوین حامد رضی و آهنگساز بهنود یخچالی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها